تولید کنندگان رشته آشی پهن

در ایران انواع مختلف آش داریم، از جمله آش شعله قلم کار، آش شله زرد، آش رشته، آش ماست، آش دوغ، آش کدو و … . آش رشته از قدیمی ترین و محبوب ترین آش ها در بین ما ایرانی ها می باشد این آش را معمولا همراه کشک میل می کنند و پیاز داغ و نعنا داغ هم از موادی هستند که در کنار آن خورده می شوند، این نوع آش را می توان به عنوان پيش غذا و گاهی غذا خورد که در ماه رمضان این نوع آش جایگاه ویژه ای در سفره افطاری خانوار دارد. رشته پلویی فله از رشته های مخصوص آش رشته می باشد و محبوب می باشد، این نوع رشته در وزن ها و اندازه های مختلف و همچنین در برند های مختلف تولید می شود و در دسترس می باشد، برای اینکه با نحوه ساخت آش رشته و تهیه رشته های آش در خانه بیشتر آشنا شوید در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

تولید کنندگان رشته آشی پهن

ارزش غذایی رشته آش پهن

ارزش غذایی رشته آش پهن

این نوع رشته سوپ ورمیشل از نظر ارزش غذایی در دسته بندی نان و غلات قرار می گیرد چون با آرد تهیه می شود و درست کردن آن در خانه هم امکان پذیر می باشد.

برای درست کردن این نوع محصول در خانه بنابر مقدار نیاز خود به کمی آرد و نمک نیاز می باشد و آب ولرم. ابتدا آرد و نمک را مخلوط و الک می کنیم سپس آب را کم کم اضافه می نماییم تا یک خمیر سنگین به دست آید در حین ورز دادن کم کم آرد را هم اضافه می کنیم تا به سنگین شدن خمیر کمک کند وقتی خمیر به حد نرمال خود رسید و خوب ورز داده شد حال می توان آن را تکه تکه کرد که در خانه با چاقو و در کارگاه ها با دستگاه این کار را می کنند، تکه های رشته هر چقدر بزرگتر باشند بهتر است ولی می توانید با سلیقه خود آن ها را تکه تکه کنید و بعد با کمی آرد دوباره هم بزنید تا به هم نچسبند و بعد دوباره بگذارید تا خشک شوند.

کاربرد استفاده آرد در رشته آش پهن

کاربرد استفاده آرد در رشته آش پهن کاربرد آرد در رشته آش این است که چسبندگی آن را از بین می برد و حالت سنگینی رشته حفظ می شود.

مواد لازم برای ساخت آش رشته می تواند انواع حبوبات از جمله لوبیا چیتی، لوبیا مازندرانی، عدس، نخود و سیر داغ، پیاز داغ، نعنا داغ و سبزی آش مثل اسفناج و گشنیز باشد.

برای تهیه آش ابتدا باید حبوبات آن از چند روز قبل خیسانده و سپس پخته شوند، سبزی آش شسته، خرد شده و سپس سرخ شده و یا همانطور خام به آش اضافه می شود، ادویه هم که به دلخواه به آش افزوده می شود.

رشته آش باعث مزه بی نظیر آش می شود، رشته آش بسته بندی باید در جعبه های کاغذی بسته بندی شوند و رنگ آن باید روشن و کرم باشد، خرید این نوع رشته آش می تواند از طریق اینترنتی و به صورت کل و جز خریداری شود.

فروشندگان رشته آش پهن چه کسانی هستند؟

فروشندگان رشته آش پهن چه کسانی هستند؟

فروشندگان رشته آش پهن فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ می باشند، این فروشگاه ها انواع بسته های رشته را در برند های مختلف، بسته بندی های متفاوت و در وزن های مختلف به خریداران عرضه می کنند.

برای بار گذاشتن آش ابتدا ظرفی بزرگ با آب را روی اجاق می گذاریم تا جوش بیاید و حبوبات را اضافه می کنیم و در ظرف دیگری پیاز و سیر را تفت می دهیم و سپس همه مواد را با هم به ظرف بزرگ اضافه می کنیم.

آش رشته را می توان به عنوان افطاری، سحری، شام، پیش غذا تهیه و استفاده کرد، این نوع آش به دلیل مقوی بودن و حبوبات زیاد درون آن بسیار مفید است ولی کسانی که درد معده دارند بهتر است در خوردن آن زیاده روی نکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.