خیار گلخانه ای پر گل دارویی برای ترک مواد مخدر است

خیار گلخانه ای پر گل یکی از محبوب ترین سبزیجات روی کره زمین است. آنها این سبزی را فقط به خاطر طعم آن دوست دارند. اگرچه خیار خواص مفید زیادی دارد.

ریشه های خیار از هند باستان می گیرد. اما در پهنه های کشور ما رایج است. مردم ما دوست دارند خیار تازه و ترشی بخورند. آنها ترجیح می دهند این سبزی را در شرایط گلخانه ای پرورش دهند تا در تمام طول سال میوه های خوش طعمی داشته باشند.

از آنجایی که زنان خانه دار به این سوال علاقه مند هستند که کدام گونه از خیارها برای گلخانه ها مناسب هستند.

گلخانه ها را می توان از فیلم، شیشه یا پلی کربنات ساخت. گلخانه پلی کربنات به دلیل ماندگاری بیشتر بر خلاف گلخانه فیلم که هر سال باید تعویض شود ترجیح داده می شود. گلخانه پلی کربنات به اندازه شیشه شکننده نیست. گرما را حفظ می کند و نور زیادی را از خود عبور می دهد.

انتخاب مکان مناسب برای ساخت گلخانه مهم است. لازم است مکانی که برای گلخانه انتخاب کرده اید توسط بادهای شمالی جاروب نشود. شما باید به نحوه آبیاری بسترهای خود فکر کنید و این را در هنگام ساخت گلخانه در نظر بگیرید.

اسکلت گلخانه بهتر است چوبی یا فلزی باشد. بالاخره گلخانه باید محکم باشد به خصوص اگر باد شدید می وزد. گلخانه شما باید تهویه شود، زیرا در یک فضای بسته خطر شیوع بیماری وجود دارد.

سعی کنید درختان نزدیک گلخانه نباشند.خیار سبزی گرما دوست است.همه گونه های خیار در برابر آب و هوای سخت سیبری مقاومت نمی کنند.علاوه بر این باید بدانید که برای خیار باید بسترهای بلند درست کرد.

از آنجایی که زمین برای مدت طولانی گرم شده است.قبل از کاشت خیار باید خاک را آماده کرد برای این کار چه نیازی است باید یک ترانشه به عمق حدود 30 سانتی متر حفر کرد و در کف ترانشه و با خاک پوشانید.

زمین باید فشرده شود و سپس آبیاری می شود.بعد از پوشاندن زمین با فویل این کار برای گرم شدن خاک ضروری است.در زمان کاشت خیار، یونجه تمام شده و زمین گرم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.