فروش رشته آش در بسته بندی های مختلف

فروش رشته آش در بسته بندیها و پکیج های مختلف و متنوعی صورت میگیرد. ترجیحا از رشته آش بسته بندی تولید شهر اصفهان استفاده شود که بسیار مرغوب است. رشته آش ، در تهیه آش رشته که یکی از خوشمزه ترین آشهای ایرانی است استفاده میشود. آش رشته در مراسم های مختلف و گوناگونی طبخ گردیده، و به مصرف میرسد. برای مثال در نذریها، در ماه مبارک رمضان، و آش پشت پا، این آش خوشمزه و لذیذ طبخ گردیده و به مصرف می رسد. در طبخ رشته پلویی فله باید از نمک کمتری استفاده نمود، زیرا ممکن است که در تهیه ئ رشته ی آش از نمک زیادی استفاده شده باشد. که این امر منجر به شور شدن آش رشته میگردد. البته تهیه و فروشندگان رشته آش در تهیه رشته آش مرغوب نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند، تا محصولاتشان از کیفیت خوبی برخوردار باشد. که این امر خود به مشهور شدن برند تولیدشان خواهد شد.

فروش رشته آش در بسته بندی های مختلف

کیفیت رشته آش بسته بندی شده

کیفیت رشته آش بسته بندی شده

همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، رشته آش باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. کیفیت رشته آش که مطلوب باشد موجب جذب مشتری بیشتری میشود. و حتی ممکن است زمینه ی صادرات این محصول را موجب شود. رشته سوپ ورمیشل، از نظر سلامت مورد تایید میباشد. البته رشته آش فله هم تولید و عرضه میگردد که باید جلو این امر گرفته شود. تا سودجویان با مال و جان مردم بازی نکنند.

انواع مختلف رشته آشی در سایزهای مختلف

انواع مختلف رشته آشی در سایزهای مختلف

انواع مختلفی از رشته آشی در سایزهای متفاوت و مختلفی وجود دارد. پیشتر از اینها رشته آش معمولا در بسته های یک کیلویی و یا بیشتر عرضه ی بازار میشد. ولی امروزه در بسته های نیم کیلویی تولید و توزیع میگردد. به نظر من رشته ی آشی هر چقدر نازکتر باشد، آش رشته ی تهیه شده از آن از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. در تهیه ی رشته ی آش از آرد و آب و نمک استفاده میشود. که بهتر است آرد آن از نوع مرغوب باشد که این نیز بر کیفیت آش رشته ی تهیه شده از آن تاثیر به سزایی دارد. سبزی آش رشته عبارتند از، تره، جعفری، گشنیز، و اسفناج یا برگ چغندر. و از حبوباتی مانند نخود و لوبیا چیتی ، عدس و لوبیا قرمز هم بدای طبخ اش رشته استفاده میشود. البته نعنا داغ، پیاز داغ و سیر داغ هم جزو لاینفک این آش خوش خوراک میباشد. برخی این آش را با کشک، و برخی دیگر با سرکه یا ترشی میل میکنند، که این امر بسته به ذائقه افراد دارد.

فروشندگان رشته آشی چه کسانی هستند؟

فروشندگان رشته آشی چه کسانی هستند؟

رشته ی آشی در گذشته های نه چندان دور در کارگاههای کوچک و بعضا در خانه ها به صورت خیلی ابتدایی تولید میشده است. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاههای مختلف و پیشرفته به این عرصه، تولید این ماده ی غذایی، بهداشتی صورت میگیرد. تا مصرف کنندگان نی  با خاطری آسوده آن را مورد استفاده قرار بدهند. فروشندگان رشته آشی نیز باید با رعایت کامل حقوق مصرف کننده، نهایت انصاف را مد نظر خود قرار دهند.قابلمه ای که آش رشته در آن طبخ میشود باید به اندازه ی کافی بزرگ باشد که بتوان مواد درون آن را با خیال راحت هم زد. ابتدا حبوباتی مثل نخود و لوبیا را در قابلمه ریخته، و پس از پختن کامل آنها، سبزی آش را میریزیم، و در آخر کار رشته ی آشی را به مقداری که لازم است در قابلمه ریخته و هم میزنیم و وقتی که آب آش به غلظت مورد نظر رسید یعنی آش ما جا افتاده است. زیر آنرا خاموش کرده و با سیر داغ و پیاز داغ و نعنا داغ و کشک میل میکنیم. همانطور که قبلا نیر اشاره گردید باید از ریختن نمک اضافی به داخل آش خودداری کنیم، زیرا رشته ی آش نیز نمک دارد و این امر موجب شور شدن آش خوشمزه مان نگردد. نوش جانتان

8

  1. سلام. رشته های آشی خونگی خیلی طعم خوبی دارن و به غذا مزه خیلی خوبی میدن آیا این رشته ها هم با کیفیت هستن؟ پایان انواع دیگه رشته مثل رشته پلویی و یا لخشک هم دارین؟

  2. سلام
    چه خوب اطلاعات کاملی گذاشتین ولی چرا رشته های اینا پهن هستن و نازک نیستن آیا از رشته نازک هم دارین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.