نمایندگی فروش رشته آشی در اصفهان

غذاهای سنتی ایرانی از قدیم همیشه و همیشه طرفداران خود را در میان ایرانیان داشته است و یکی از غذاهای لذیذ و خوشمزه ای که امروزه هم رواج دارد و در آن از ترکیبات مختلفی که مناسبت با هر منطقه است استفاده می شود آش است، که معمولا در مراسم مذهبی استفاده می شود.
یکی از مواردی که تعیین کننده کیفیت و مزه ی آش است همان رشته سوپ ورمیشل است.
در زمان گذشته مادر بزرگ های ما خود رشته  آشی مورد نظر خودشان را به دستگاه های بسیار ساده و درمنزل خود تهیه می کردند ولی امروزه به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و مشغله ی کاری بسیاری که در زندگی شهر نشینی گریبان گیر مردم شده است، شرکتهایی هستند که این محصول را در محیطی کاملا بهداشتی و با مواد مرغوب تولید می کنند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

نمایندگی فروش رشته آشی در اصفهان

میزان کالری مصرفی موجود در رشته آشی

میزان کالری مصرفی موجود در رشته آشیخود آش با توجه به مواد تشکیل دهنده ی آن و دارا بودن از هر دسته ی مواد غذایی از قبیل حبوبات و سبزیجات و مواد لبنی غذایی فوق العاده سالم و مقوی و کاملی است.

رشته آشی یکی از موارد اصلی تشکیل دهنده ی در این غذای محبوب است که در آش رشته به کار می رود و خود از گروه نان و غلات است و دارای کربوهیدات ها و مواد معدنی و  ریز مغذی ها و درشت مغذی های متفاوتی تشکیل شده است.

کالری رشته آشی که در کارخانه جات تولید میشود معمولا در هر ۱۰۰ گرم از این رشته پلویی فله حدود ۳۴۰ کیلو کالری وجود دارد که مواد تشکیل دهنده ی اصلی آن از قبیل، کربوهیدرات و پروتوئین و چربی و آب فیبر و قند و کلسترول می باشد.

بهترین نوع رشته آش دربازار جهانی

بهترین نوع رشته آش دربازار جهانیرشته آش غذای سنتی ایرانی است و تولید آن هم بیشتر در ایران صورت می گیرد و به حتی به کشور های همسایه هم صادر می شود.

از میان کارخانه جاتی که تولید کننده ی رشته ی آش در کشور هستند می توان به کارخانه رشته آش اصفهان اشاره کرد که هم شهرت خوبی در خود اصفهان و هم در کل ایران دارد چرا که این کارخانه توانسته است رشته آش دربازار را با کیفیت مناسب و طمع دلپذیری تولید کند.

در خود شهر اصفهان هم اش رشته مقبولیتی فراوان دارد که البته آش شعله قلم کار در این میان بخاطر داشتن گوشت قرمز و لوبیا له شده در ترکیبات آن قیمت بالاتر و مقبولیت بیشتری نزد مردم دارد.

بهترین رشته آش آن است که این ویژگی ها را داشته باشد :

۱- تمام رشته ها سطحی صاف و یک نواخته داشته باشد و اندازه ی یکسانی داشته باشند.

۲-رشته آش مرغوب باید رنگی سفید مایل به کرم داشته باشدو اگر هر چه پر رنگ تر باشد نشانه ی ماندگی بیش از حد آن است.

۳-بو و مزه مطبوعی داشته باشد، به صورتی که بوی آن شبیه بو خمیر و آرد باشد و نباید بوی ترش شدگی یا کپک زدگی یا بوی نامطبوعی داشته باشد.

بازار خرید رشته آشی

بازار خرید رشته آشی اگر شما از کسانی هستید که به دنبال شغلی مناسب مخصوصا برای فصل سرما هستید به صورت خیلی راحت میتوانید مواد آش از قبیل حبوبات و سبزیجات و رشته  آش را از بازار خریداری کنید و آش مناسب و خوشمزه و مقوی ای را بپزید و به فروش برسانید که میتواند حاشیه سودی بالا برای شما به همراه داشته باشد.

برای خرید رشته آشی مناسب باید به دنبال مارک مرغوبی بگردید که نشانه های مرغوبیت را داشته باشد، چرا که این رشته ی آش است که دخل بیشتری در میزان کیفیت نهایی آش ارائه میدهد، لذا از این باب اگر رشته آشی که تهیه کردید نا مرغوب باشد ممکن است به صورت کلی در غذا بعد از کمی جوشیدن باز شده و طمع و شکل غذای شما را خراب کند.

البته وفور رشته آش به قدری است که اگر شما به نزدیک ترین سوپر مارکتی یا مرکز خرید نزدیک منزل خود در هر شهری که باشید مراجعه کنید میتوانید آن را تهیه کنید و با آن آشی خوشمزه و لذیذ بپزید و از خوردن آن در کنار خانواده ی خود لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.