با خوردن شکلات صبحانه امروز تا یک هفته سیر بمانید

عاشقان شکلات صبحانه امروز خوش شانس هستند.

اگر از قبل می دانستیم که این ماده غذایی سرشار از فلاونوئید در داخل بدن و روی پوست اثر آنتی اکسیدانی دارد و مصرف آن به دلیل ترشح اندورفین که هورمون شادی در بدن است باعث بهبود خلق و خو می شود، حالا این مشتق کاکائو به این فهرست اضافه می کند.

غیر منتظره ترین فایده: به سوزاندن چربی کمک می کند. این توسط یک مطالعه علمی تأیید شده است که همچنین مصرف آن را در دو زمان بسیار خاص از روز توصیه می‌کند که اولین آن هنگام بیدار شدن است.

اگر برای خوردن شکلات در صبحانه به بهانه ای نیاز داشتید، علم چندین مورد را به شما می دهد.به گفته متخصصان تغذیه، شکلات که به یک اندازه مورد علاقه و منفور قرار می گیرد.

به خصوص توسط کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند یک ماده غذایی سالم است که می تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشد، به خصوص اگر نسخه ای با درصد کاکائو بالا و بدون شکر اضافه شود.

علاوه بر فواید ذکر شده برای سلامت جسمی و روانی، به پیشگیری از هوس‌های غذایی نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود که برای مدت طولانی‌تری به برنامه کاهش وزن پایبند باشید.

این تأثیر دقیقاً یکی از توضیحاتی است که گروهی از دانشمندان اسپانیایی به نتایج مطالعه ای داده اند که در آن تأیید کرده اند که خوردن 100 گرم شکلات در روز نه تنها شما را چاق نمی کند، بلکه می تواند به کاهش وزن کمک کند.

این مطالعه که نتایج آن به صورت بین المللی در نشریه علمی فدراسیون انجمن های آمریکایی برای زیست شناسی تجربی ارائه شده است.

در پایان این دوره، آنها تأیید کردند که کسانی که شکلات مصرف کرده بودند، با وجود بیش از 500 کیلو کالری که این غذا در رژیم غذایی روزانه آنها کمک می کرد، وزن اضافه نکردند.

توجیه آن در تأثیراتی است که شکلات در سطح ذهنی، هورمونی و بر متابولیسم ایجاد می کند، جایی که آنها دریافته اند که می تواند آن را تسریع کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.