سرامیک اسلب تبریز موجب آتش گرفتن نمایشگاه بین المللی شد

سرامیک اسلب تبریز نازک و مسطحی هستند که معمولاً با لبه های اریب شکل می گیرند.

آنها برای پوشش یا پوشش یک سطح استفاده می شوند و ممکن است مقاومت در برابر خوردگی، حفاظت حرارتی، مقاومت در برابر سایش و یا تزئین سطح را فراهم کنند.

کاشی‌های سرامیکی در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند. آنها را روی سطحی مانند کف زیرین با ملات محکم می کنند. فضاهای بین کاشی ها با دوغاب پر شده است. در کاربردهای کف سازی، از اسپیسرهای پلاستیکی متقاطع برای جداسازی کاشی ها قبل از تزریق استفاده می شود.

سرامیک چینی یکی دیگر از انواع کاشی و سرامیک است که امروزه بسیاری از کسب و کارها و صاحبان املاک آن را می شناسند. سرامیک پرسلن به دلیل دوام و زیبایی شناخته شده است و به طور کلی به عنوان نسخه پیشرفته و بهبود یافته کاشی و سرامیک استاندارد ارائه می شود.

سرامیک چینی چیست؟

در دسته بندی مدرن، تولیدکنندگان این دسته از محصولات چینی را به محصولات با کیفیت و زیبایی نسبت می دهند. پرسلن شامل دو نوع پولیش و لعاب است. پرسلن محصولی یکنواخت است که از خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس پس از پخت تحت فشار و دمای بالا سفید و متراکم می شود. این محصول جدیدترین تکنولوژی در صنعت سرامیک می باشد. به دلیل زیبایی و فواید بی نظیری که دارد در کف ساختمان ها و دیوارهای خارجی استفاده می شود.

سرامیک چینی در بسیاری از اماکن مسکونی و تجاری استفاده می شود. علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی دارند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها هستند.

امروزه انواع ظروف چینی در ایران و جهان تولید می شود. چینی به دلیل شفافیت خاصی که دارد بسیار محبوب است. عمدتاً در ایالات متحده و انگلستان استفاده می شود و بسیاری از کشورها این نوع سرامیک را به سایر نقاط جهان صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.