سس ارزان سبب مرگ بازیگر محبوب شد

انواع مختلفی از سس ارزان مایونز موجود است. از انواع سبک، بدون تخم مرغ و تخم مرغ کامل، مایونز برای هر نیاز، میل و مناسبتی وجود دارد.

اما بهترین چیز در مورد مزه خنثی بودن سس مایونز و عنصر اصلی در آشپزخانه شما این است که راه را برای آزمایش باز می کند. با افزودن مواد مختلف به سس مایونز، می توانید ترکیب طعم آن را تقویت کنید و شروع به ترکیب آن در غذاهای بیشتری کنید که قبلاً در منوی شما وجود دارد.

بنابراین، برای کمک به ارتقای سس مایونز شما به سطح بعدی، ما شیک‌ترین، خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین طعم‌های سس مایونز را تهیه کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از سایر لوازم آشپزخانه موجود در یخچال یا انباری شما ایجاد کرد.

سس مایونز تند تبدیل به یک چاشنی پرطرفدار در تمام دوران شده است، و بسیاری از مکان ها اکنون آن را در منوی سس خود به عنوان یک پیشنهاد استاندارد قرار می دهند.

در حالی که خرید مایونز تند از پیش ساخته شده می تواند در زمان صرفه جویی کند، همیشه مقرون به صرفه نیست. چرا؟ از آنجا که تهیه این سس سریع و آسان است و بهتر از آن، حاوی بسیاری از لوازم اصلی آشپزخانه شما است.

برای تهیه سس مایونز تند، کافی است سس مایونز، سس ورسسترشر و سس تاباسکو را با هم مخلوط کنید. سریع، ساده و موثر، می توان آن را برای یک وعده غذایی در یک زمان یا به صورت عمده تهیه کرد تا شما را برای عجله عصر آماده کند.

با افزودن آهک به سس مایونز، چاشنی را از نظر بافت صاف نگه می دارد، اما طعم ظریف و بهترین چیز را از بین می برد. ایجاد آن فوق العاده آسان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی آب لیموترش را در یک کاسه فشار دهید و سس مایونز را هم بزنید. اگر می خواهید کمی طعم و بافت به سس اضافه کنید، می توانید یک قاشق غذاخوری پوست لیموترش و کمی نمک و فلفل اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.