شلوار از نظر فرهنگی در زمان قدیم

متوجه خواهید شد که در واقع چیزی در مورد شلوار کتان مردانه ۱۴۰۱ نمی گوید. با گذشت زمان، از نظر فرهنگی پذیرفته شده است که شلوار چیزی است که مردان می پوشند. فیشر در NPR گفت: «این بخشی از فرهنگ در غرب شده است که شلوار یک لباس مردانه است، و زمانی که به قرن ۱۸ و ۱۹ می رسیم، مردان برای قرن ها شلوار می پوشند.

و بنابراین همه می‌دانند که مردان همیشه شلوار اسلش پسرانه ۱۴۰۱ می‌پوشیده‌اند، هرچند که البته این درست نیست.»

شلوارها برای اولین بار ظاهر شدند – و ماندگار شدند – زیرا کاربردی هستند: از پاها محافظت می کنند و پوشنده را پوشانده نگه می دارند، در حالی که امکان حرکت آسان را نیز فراهم می کنند.

اما برای زنان در مکان‌هایی مانند اروپا و ایالات متحده، آنها همچنین به نمایندگی از قدرت، برابری و آزادی از محدودیت‌های فیزیکی، اجتماعی و اخلاقی بر آن‌ها وارد شدند.

اگرچه در تاریخ اولیه این لباس، زنان در کنار مردان شلوار مردانه اسپرت پوشیده بودند. تنها بعداً بود که آنها مجبور شدند مبارزه برای حق را آغاز کنند.

ریشه های عملی شلوار
سه دختر در مرکز پرونده کارولینای شمالی گفتند که پوشیدن دامن (pdf) به این معنی است که آنها همیشه باید به نحوه قرار دادن پاهای خود توجه داشته باشند و به معنای واقعی کلمه آنها را در زمستان سرد می کرد. این مشکلی است که آدرین مایور، محقق کلاسیک در دانشگاه استنفورد، با آن آشنا بود.

او می‌گوید: «من در داکوتای جنوبی بزرگ شدم، جایی که هوا واقعاً سرد است، و ما اجازه نداشتیم در مدرسه شلوار اسلش جین زغالی بپوشیم.

  • منابع:
    1. A brief history of women’s fight to wear pants
  • تبلیغات: 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.