قانونی جدید برای مشاغل به تصویب رسید

هر ساله قانون های جدید در مجلس در خصوص موضوعات مختلفی تصویب می شود که به منظور اصلاح اوضاع کنونی انجام می پذیرد؛ از این رو ما در ادامه یکی از قوانین جدید تصویب شده برای مشاغل را تفسیر می نماییم.

تخمه افتابگردان

از جمله محصولات پرطرفدار و مرغوبی که در زمین‌های کشاورزی ایران کاشت و تولید می‌شوند، گل‌های آفتابگردان و تخمه کدو حلوایی است. این محصولات دارای خواص زیادی است که شاید شما هیچگاه نمی دانستید. چندوجهی بوده و می‌توان حتی از تخمه موجود در آن‌ها نیز استفاده کرد. از آن‌جایی‌که فروش انواع تخمه افتابگردان، کدو، هندوانه و جاپنی ایرانی در سطح کشور و حتی خارج از مرزها بسیار مشهور بوده و از کیفیتی قابل‌توجه برخوردار است؛ پرداختن به این مقوله خالی از لطف نبوده و می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

تخمه افتابگردان

قیمت سماق

قیمت سماق اعلا قرمز ۲۰۰ گرمی صدرصد خالص با ارزش غذایی بالا از ادویجات بسیار پرطرفدار در خاورمیانه است. این ادویه به صورت توتهایی درشت بر روی ساقه ای می رویند. موقع ساخت ادویه، توت ها به پودر درشت تبدیل شده و به عنوان یک ادویه زمینی فروخته می شوند.

قیمت سماق

خرید سنگ گرانیت

خرید سنگ گرانیت شیاردار طرح چوب به دلیل زیبایی و شباهت آن به چوب طبیعی بسیار فراوان انجام می گیرد و امروزه در اقصی نقاط داخلی کشور به تهیه و خرید از آن می پردازند و این گونه از کیفیت و عملکرد آن به خوبی برخوردار می شوند.

خرید سنگ گرانیت

سیم آلومینیومی

سیم آلومینیومی روکش دار تقویت شده با فولاد مورد استفاده در مکان های پر خطر نوعی کابل قابل استفاده در مصارف الکتریکی می باشد، که امروزه به نوعی جایگزین کابل‌هایی از جنس مس گردیده است. یکی از مشخصات سیم آلومینیومی ضخیم با سیم های مسی جنس هادی به کار رفته در آن ها است، به این صورت که اگر بعد از حرف N یک حرف A ذکر شود به این معنی است که کابل از جنس آلومینیومی می باشد ولی در صورتی که این حرف وجود نداشته باشد نشانه مسی بودن آن کابل است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.