لوله پلیکا سایز 15 موجب آتش گرفتن ساختمان 5 طبقه شد

ما یک رهبر بازار هند در انواع پلاستیک های استوک شکل و قطعات سفارشی هستیم.

لوله پلیکا سایز 15 در گریدهای کمتری نسبت به ورق و میله موجود است، اگرچه ممکن است در مهندسی، نمایش و درجه های مشخصات بالا نیز در صورت نیاز به دست آید.

پلی کربنات و اکریلیک، که به دلیل شفافیت نوری عالی خود محبوب هستند، اغلب در کاربردهای نمایشگر و ساخت استفاده می شوند، در حالی که گریدهای مهندسی مانند نایلون و استال اغلب برای قطعاتی که نیاز به خواص فنی بهبود یافته مانند سختی و استحکام کششی دارند، استفاده می شوند.

بسیاری از گریدهای نایلون ما ممکن است اکسترود یا ریخته گری شوند. نمرات PEEK و PTFE را می توان در موارد دماهای بالا، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا تماس با مواد غذایی ارائه کرد.

بسته به کیفیت، رنگ و اندازه مورد نظر شما، لوله‌های پلاستیکی ما معمولاً بر حسب متر یا طول تحویل داده می‌شوند.

اکثر لوله ها ممکن است ماشینکاری، تبدیل یا اره شده به اشکال و اجزای خاصی مانند بوش، واشر، چرخ و غلتک شوند. لطفاً صفحه ماشینکاری پلاستیک ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های تولید ما بررسی کنید.

ما چندین لوله پلاستیکی با قطر کوچکتر و انعطاف پذیر را برای استفاده در برنامه های حمل و نقل جامد، مایع و گاز علاوه بر لوله پلاستیکی سفت و سخت خود ذخیره و می فروشیم.

همچنین می‌توانید از گالری محصولات ما دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد گریدهای خاص لوله پلاستیکی دریافت کنید. در صورت لزوم، صفحات در دسترس بودن، مشخصات فنی و اطلاعات تایید تماس با غذا را ارائه می دهند.

مانند ورق و میله پلاستیکی، جدول مقایسه و نمودار مقاومت شیمیایی در پایین این صفحه یافت می شود. اگر نمی دانید که آیا درجه لوله پلاستیکی برای هدف شما مناسب است یا خیر، لطفاً به این موارد مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.