مادری تخم مرغ خانگی را به جای تخم بلدرچین به کوکش می دهد

بیشتر آنها شبیه به تخم مرغ هستند، در حالی که بقیه دارای ویژگی های فوق العاده منحصر به فردی هستند. تخم مرغ خالدار و قرقاول و تخم مرغ سبز پر جنب و جوش وجود دارد.

ابتدا، ما در مورد تخم مرغ خانگی آشنا به شما می گوییم و در مورد جایگزین ها در مقایسه با آنها صحبت می کنیم. ما اندازه و طعم را در مقایسه با تخم مرغ ارجاع می دهیم تا به شما ایده واضح تری از آنچه دارید وارد کنید.

برخی از خواربار فروشی ها تخم مرغ های غیرعادی حمل می کنند، اما متوجه خواهید شد که یافتن برخی از انتخاب های غیرمعمول ممکن است دشوار باشد. می توانید با کشاورزان محلی ملاقات کنید یا دست خود را در جستجوی علوفه امتحان کنید.

می‌توانید با انتخاب‌های غیر مرغداری در فهرست ما، ماجراجویی‌تر شوید. ما اطلاعاتی در مورد خاویار و حتی تخم های کروکودیل به اشتراک خواهیم گذاشت!

هر قدر که تخم مرغ خود را بخورید، همیشه یک دوز پروتئین سالم همراه با سایر مواد مغذی ضروری مانند ویتامین A و B دریافت خواهید کرد.

.پختن تخم مرغ، بازی کودکانه؟ برای شما فقط یک تکنیک وجود دارد: آب خود را در قابلمه گرم می کنید و آن را گرم می کنید و تخم مرغ شما پخته می شود.

با این حال، این تنها روش نیست. بسته به آماده سازی، شما می توانید بین چندین گزینه برای پخت یک تخم مرغ انتخاب کنید: آب پز، نرم آب پز، کاسرول، بخارپز، روش های بسیار زیادی برای طعم دادن به تخم مرغ ها و تنوع در دستور پخت.

به خصوص که تخم مرغ منبع عالی پروتئین است و برای بدن شما مفید است. Cuisine AZ 10 راه برای تغییر روش پخت شما را نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.