کیف یخچالی جنازه ای را بعد از 40 روز زنده نگه داشت

این نسبتاً رایج است که مردم از کیف یخچالی عایق بندی شده برای حمل ناهار خود به محل کار و برگشتن به محل کار خود استفاده کنند. این کمک می کند تا اقلام برای مدت طولانی تری سرد بمانند به طور ایده آل آنها را تا زمان ناهار سرد نگه می دارد.

با این حال، ممکن است برخی از افراد را دیده باشید که کیسه‌های ناهار عایق‌شده خود را در یخچال قرار می‌دهند و از خود می‌پرسید که هدف چیست؟ اگر کیسه ناهار عایق است پس چرا اصلا آن را در یخچال قرار دهید؟ آیا فضایی بی جهت اشغال نمی کند؟

قرار دادن یک جعبه ناهار عایق شده در یخچال، خیلی بهتر از گرم شدن غذا در دمای اتاق جلوگیری می کند. اقلام داخل جعبه ناهار عایق بندی شده همچنان از یخچال سرد می شوند زیرا کیسه ها در عایق کاری کامل نیستند و به افراد کمک می کنند اقلام خود را کنار هم نگه دارند.

در حالی که ممکن است فکر کنید فایده ای ندارد زیرا کیسه های عایق شده غذا و نوشیدنی را سرد نگه می دارند، مهم است که توجه داشته باشید که این کیسه ها به طور فعال غذا را سرد نگه نمی دارند، آنها فقط روند گرم شدن را کند می کنند و معمولاً فقط برای چند ساعت کار می کنند.

به همین دلیل است که کیسه های ناهار عایق شده به کیسه های یخ برای سرد نگه داشتن غذا برای مدت زمان مناسب نیاز دارند.

از سوی دیگر، یخچال غذا را به طور نامحدود سرد نگه می‌دارد و حتی اگر در کیسه ناهار عایق شده باشد نیز می‌شود.بسیاری از مردم از جعبه ناهار عایق بندی شده خود برای سرد نگه داشتن غذای خود در طول رفت و آمد به محل کار استفاده می کنند.

سپس کیسه را در یخچال قرار می دهند تا اقلام تا زمان ناهار کاملاً سرد بماند. اگر فقط جعبه ناهار را بیرون می گذاشتند، غذایشان تا زمان ناهار گرم می شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.