استفاده از سرامیک زیر کابینتی برای ساخت پله های بیمارستان

یک آشپزخانه کوچک را با الگوی دایره ای روشن کنید. این سرامیک زیر کابینتی به سبک کاستیک از جنوب اسپانیا الهام می‌گیرند و نقوش کوچک‌شده فضای زیادی خالی می‌گذارد تا احساس شلوغی نداشته باشند.

این الگو یک جلوه بصری قابل توجه ایجاد می کند که آشپزخانه را در یک فضای باز قرار می دهد.با کاشی های آجرکاری نمایان، آشپزخانه خود را به سبک روستایی یا صنعتی تغییر دهید.

همه ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که دیوارهای آجری اصلی داشته باشیم، اما با سرامیک های ساخته شده ویژه که برای ایجاد رنگ، بافت و ظاهر یک دیوار آجری واقعی طراحی شده اند، به راحتی می توان به ظاهر آن دست یافت.

Cassie Pryce، طراح و نویسنده داخلی، شخصیت باشکوهی را به آشپزخانه جدید خود با دیوارهای برجسته کاشی‌کاری آجری تزریق کرد. برای سهولت در تمیز کردن کاشی های خود، یک درزگیر مات بزنید.

با سرامیک های دیواری با جلوه مسی به دیوارهای آشپزخانه خود درخشندگی فلزی بدهید. ما عاشق این ترکیب غیرمعمول مس و یشم هستیم که با میز کار مشکی براق جبران می شود.

نورپردازی هوشمندانه، درخششی مجلل برای پایانی با فاکتور شگفت انگیز ایجاد می کند.آیا به سراغ آشپزخانه ای با رنگ پاستلی می روید؟ چرا یک صحنه قابل توجه که کمی متفاوت از معمول است، مانند این محیط زیبا و الهام گرفته از میامی درست نکنید؟

رنگ‌های پاستلی و سرامیک های منحنی، شیرین و پر زرق و برق به نظر می‌رسند که همراه با چهارپایه‌های میله‌ای با تزئینات طلایی رترو و کابینت‌های گلگون صاف، و بهترین کاشی‌ها در واقع لبه‌های مستقیم دارند به این معنی که برش‌های کمتری دارند.

این الگوی حاشیه زیبا با الهام از گرجستان در رنگ‌های خاکستری تیره کم‌صدا دارای خطوط از پیش نمره‌گذاری شده است که باعث می‌شود کاشی‌ها راحت‌تر و سریع‌تر قرار بگیرند و در عین حال احساس کاشی‌های کوچک‌تر را به وجود می‌آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.