پوشاک خیابان بهار مانع زنده ماندن جنین در شکم مادر 15 ساله شد

ابتدا می خواهم به چند نکته کلیدی برای خرید لباس در پوشاک خیابان بهار بچه گانه اشاره کنم.

در مرحله اول، چیزها باید از پارچه های طبیعی (پنبه، کتان، پشم، ابریشم) ساخته شوند. مواد طبیعی به دلیل ساختار خاص الیاف دارای تعدادی خواص ارزشمند هستند.

آنها گرما را به خوبی حفظ می کنند و در عین حال به راحتی هوا را عبور داده و رطوبت را جذب می کنند. برای کودکان، این ویژگی ها به ویژه مهم است، زیرا آنها تنفس پوستی بسیار توسعه یافته دارند و غدد عرق عملکرد ضعیفی دارند.

برخی از مشکلات ممکن است در تعیین اندازه مناسب برای کودک ایجاد شود. برای رشد طبیعی کودک، چیزها نباید حرکات او را مختل کنند، کاف های باریک، نوارهای الاستیک تنگ غیرقابل قبول هستند.

اما نباید لباس های خیلی بزرگ هم بخرید، در غیر این صورت باید آستین ها و پاهای خود را بالا بزنید و کودکی که خزیدن یا راه رفتن را یاد گرفته به سادگی از شلوارش می افتد.

تولید کنندگان اندازه ها را روی برچسب ها متفاوت نشان می دهند. اغلب می توانید اعداد 50، 56، 62 و غیره را پیدا کنید که با رشد کودک مطابقت دارد. باید در نظر داشت که طراحان مد برای پوشک هزینه اضافه نمی کنند، بنابراین چیزهایی که بین پاها بسته می شوند باید 1 تا 2 سایز بزرگتر گرفته شوند.

گزینه دیگر این است که روی برچسب سن کودکی که این مورد برای او طراحی شده است را مشخص کنید. اما همه کودکان متفاوت هستند، بنابراین ارزش دارد که فقط به طور تقریبی روی چنین نامگذاری ها تمرکز کنیم.

اگر در دوران بارداری لباس می‌خرید، باید چند چیز در سایز 56 و کمی بیشتر بخرید – 62. متعاقباً می‌توانید لباسی را که مناسب کودک است به فروشگاه ببرید و با راهنمایی آن، چیزهایی را چند سانتی متر بیشتر انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.