انجیر فله موجب زنده ماندن ماهی های آکواریوم شد

انجیر فله یک میان وعده شیرین و خوش طعم است که می توانید بدون هیچ احساس گناهی از آن لذت ببرید. این خوراکی های سالم سرشار از فیبر (با 20 درصد نیاز روزانه شما در یک وعده) و همچنین پتاسیم، آهن و کلسیم هستند.

انجیر خشک را می‌توان به مخلوط دنباله‌دار، سالاد یا محصولات پخته اضافه کرد یا در کنار پنیر و کراکر میل کرد. یا ممکن است به تنهایی از آنها لذت ببرید.

آنها مدت زیادی در انبار دوام می‌آورند، و بیشتر انواع آن در کیسه‌های قابل بسته شدن عرضه می‌شوند که آنها را به یک میان وعده عالی در حین حرکت تبدیل می‌کند.

آیا می خواهید مقداری انجیر خشک را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید؟ انتخاب های برتر ما از آمازون را بررسی کنید.این انجیر Mission یک گونه منحصر به فرد است که از کالیفرنیا می آید.

رنگ آنها تیره تر از پسرعموهای انجیر ترکیه ای آنها و همچنین کمی کوچکتر و شیرین تر است. با این حال، این شیرینی از مزایای سلامتی کم نمی کند. این انجیر پر از فیبر و پتاسیم است.

آن را از اینجا بخرید.هنگام خرید این انجیر ترکیه ای نسبت به سایر مارک های محبوب صرفه جویی کنید. دو پوند انجیر خشک را با قیمتی عالی دریافت خواهید کرد، و آنها در یک کیسه شیک و قابل درزگیری عرضه می شوند که می توانید در سفر با خود ببرید.

آنها را برای ماه های آینده در انباری خود تازه نگه دارید. میان وعده کم هزینه و خوشمزه! هم اکنون بخرید.همانطور که انجیر Mission با انجیر ترکیه متفاوت است، انجیر Smyrna نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

انجیر اسمیرنا به رنگ قهوه ای روشن و کمی شیرین و ترش است. برخی از آزمایش کنندگان ما گفتند که طعم وانیلی رضایت بخشی دارند. آنها اغلب در پروژه های پخت و پز استفاده می شوند. امروز مال خودت را بگیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.