حوله پالتویی تبریز در پیدا شدن آوار در حادثه پلاسکو کمک کرد

بله، همیشه ایده خوبی است که حوله پالتویی تبریز را قبل از استفاده بشویید زیرا ممکن است با نرم کننده پارچه مومی پوشانده شوند. نرم کننده پارچه باعث می شود حوله در قفسه های فروشگاه ظاهر و احساس خوبی داشته باشد، اما متاسفانه در کاهش جذب حوله نیز تاثیر دارد. اولین شستشوی حوله جدید برای شروع از پای راست مهم است.

حوله های جدید همچنین تمایل دارند از شر پرزهای اضافی خلاص شوند، بنابراین شستن آنها قبل از استفاده از آنها کمک می کند تا در چند روز اول استفاده از حوله پرز روی سرتان باقی نگذارد، چیزی ناخوشایندتر از این نیست که وقتی بیرون می روید، آن را در تمام بدن خود پیدا کنید.

قبل از شروع شستن حوله ها، حتما برچسب مراقبت را بررسی کنید. به طور کلی، حوله های جدید را باید در چند شستشو اول با رنگ های مشابه در آب داغ (حدود 30 تا 40 درجه) بشویید تا پرزهای اضافی از بین برود.

سرکه سفید یکی از همه کاره ترین پاک کننده های طبیعی خانگی است و همچنین می تواند روی لباس های شما معجزه کند.

برای از بین بردن تجمع نرم کننده، کافی است قبل از شستشو با مواد شوینده، معادل 125 میلی لیتر سرکه سفید را به چرخه قبل از شستشوی ماشین لباسشویی خود اضافه کنید.

آیا میدانستید؟ سرکه خاصیت مبارزه با کپک زدگی و بو دارد و راز حوله های خوشبو است.کارشناسان توصیه می کنند از نرم کننده های پارچه و محصولات درمانی مبتنی بر سیلیکون روی حوله های خود استفاده نکنید.

با گذشت زمان، این محصولات می توانند روی الیاف جمع شوند و حوله ها را کمتر جذب کنند یا بوی کپک ایجاد کنند.کارشناسان یک ماده شوینده بر پایه اکالیپتوس را توصیه می کنند.

شوینده طبیعی مایع لباسشویی با اکالیپتوس معطر لیمو و اسانس رزماری یک گزینه گیاهی عالی است که بوی تازگی حوله های شما را بدون فسفات، آمونیاک، کلر یا مواد شیمیایی مصنوعی حفظ می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.