خرما مغزدار شکلاتی تحفه برای سفید شدن دندان مفید است

این خرما مغزدار شکلاتی تحفه با روکش شکلاتی یک دسر فینگر فود ساده و خوشمزه بدون گلوتن است.

آنها برای مناسبت های خاص عالی هستند و همچنین هدایای تعطیلات عالی می سازند.کافی است مقداری را در یک کیسه سلفون یا جعبه کاغذی قرار دهید و یک روبان جشن اضافه کنید. این خرماهای شکلاتی فاقد گلوتن، بدون لبنیات و رژیم غذایی پالئو هستند.

مواد آجیل خرما با روکش شکلات تلخ برای یک خوراکی سالم! فقط خرما، آجیل، شکلات تلخ آب شده و 10 دقیقه در فریزر. دستور غذای گیاهی و دوستدار سرخپوشان.

این میله‌های خرما بسیار آسان، بدون پخت، گیاه‌خواری و فاقد گلوتن هستند و کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد تا درست شوند.خرماهای پر بادام با روکش شکلات تلخ تنها خوراکی شیرینی است که هوس کرده اید!

بادام شور و برشته داخل خرما پر شده، با شکلات تلخ تلخ پوشانده شده و با نمک دریا یا چیپس نارگیل پاشیده شده است. چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟؟؟؟ بدون اینکه فر را روشن کنید به راحتی درست می شود و با کمتر از 20 دقیقه زمان آماده سازی همراه است.

من به نقطه‌ای از سال رسیده‌ام که دوست دارم یک غذای شکلاتی فوق‌العاده آسان را برای من در طول هفته انجام دهم. من به عنوان یک متخصص تغذیه، دوست دارم مصرف قندم را کم نگه دارم، اما همچنان از خوردن غذا لذت می برم.

تنها نیاز من برای این اغراق آگاهانه، این است که باید کاملاً ارزشش را داشته باشد!انواع مختلفی از خرما وجود دارد و همه آنها به خوبی در این دستور العمل کار می کنند، اما من به خرمای مدجول علاقه ندارم.

خرمای مدجول بزرگ و شیرین با طعمی شبیه کارامل است. اگر نمی توانید خرمای Medjool را پیدا کنید، از هر نوع تاریخی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.