سنگ جدول گرانیت موجب از بین رفتن چربی بدن می شود

دورگردها همه جا هستند. در سراسر کشور و در سراسر جهان، یک حرکت بزرگ برای جایگزینی سنگ جدول گرانیت با دوربرگردان برای کاهش ازدحام ترافیک و جلوگیری از تصادفات رانندگی وجود دارد. آیا دوربرگردان تصادفات در کالیفرنیا را کاهش می دهد؟

چرا دوربرگردان ها بهتر از تقاطع های دارای علائم راهنمایی و رانندگی هستند؟ برای یک چیز، چراغ های راهنمایی کار را با خیال راحت انجام نمی دهند.

در حال حاضر، بیش از 300000 تقاطع با چراغ های راهنمایی در ایالات متحده وجود دارد که محل مرگ 2300 نفر در سال و ده ها هزار جراحت جزئی تا شدید هستند. اگرچه چراغ های توقف برای جلوگیری از تصادف در نظر گرفته شده اند، اما به طرز متناقضی آنها را جذب می کنند!

اینجا در کالیفرنیا، ما تعدادی از شلوغ ترین و خطرناک ترین جاده های جهان را داریم. ما همچنین تعداد زیادی دوربرگردان جدید داریم که دارای نکات مثبت و منفی برای رانندگان محلی است.

یکی از نکات منفی دوربرگردان ها این است که عادت کردن به آنها زمان می برد. عدم اطمینان راننده یک مشکل بزرگ در دوربرگردان های تازه نصب شده است. وقتی یک راننده قبلاً با یک دوربرگردان روبرو نشده باشد، احتمال اینکه از آن اشتباه استفاده کند و باعث تصادف رانندگی شود بیشتر است.

موضوع دیگر سردرگمی و اختلاف نظر مداوم در مورد قوانین دوربرگردان است. هر راننده ای که بیش از یک دهه پیش در آزمون رانندگی شرکت کرده باشد، احتمالاً چیز زیادی در مورد روش های صحیح ورود و خروج از دوربرگردان ها یاد نگرفته است. قبل از سال 2010، تنها چند هزار دوربرگردان در کل کشور وجود داشت، اما تا سال 2014، بیش از 10000 مورد بود.

علاوه بر این، بسیاری از مردم فقط از دوربرگردان متنفرند. افراد خشمگین ممکن است بیشتر مستعد سرعت بیش از حد در دوربرگردان ها باشند، از ادغام خودروهای دیگر خودداری کنند، ناگهان توقف کنند، خشم جاده را نشان دهند و باعث برخورد شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.