فروش عمده رشته پلویی برشته در اردبیل

رشته پلویی برشته جزو غذاهای اصیل ایرانی به شمار میرود که در فروشگاه ها و مراکز زیادی تولید و عرضه می گردد. این محصول از غذاهای سنتی ایرانیان می باشد که کاربرد های زیادی دارد. در حال حاضر انواع رشته پلویی فله برشته در شهر اردبیل و سراسر کشور تولید می شود.

فروش عمده رشته پلویی برشته در اردبیل

طرز تهیه رشته پلویی برشته

طرز تهیه رشته پلویی برشته

رشته پلویی از جمله فرآورده های خمیری حاصل از آرد گندم می باشد. انواع آن مانند رشته سوپ ورمیشل ، رشته آش و رشته سوپی است که این محصولات در کشور ما به صورت سنتی، صنعتی و کارگاهی تولید می شود که ارزش غذایی آن در گروه نان و غلات قرار می گیرد.
از عوامل مهم در تامین سلامت این رشته ها، اطمینان مصرف کننده از کیفیت مطلوب و بهداشتی بودن آن است. خصوصیات انواع رشته ها:

  1. رشته آشی که از مخلوط کردن آرد گندم با آب و نمک بعد از گذراندن مراحل مختلف به وسیله دستگاه، تولید و خشک می شود.
  2. رشته پلویی محصولی است که از مخلوط کردن آرد گندم، آب و نمک بعد از طی مراحل مختلفی عمل آوری شده و به وسیله دستگاه به صورت رشته هایی باریک تر و نازک تر از رشته آشی تولید و سپس خشک و بو داده می شود.
  3. رشته های شکسته جزو رشته هایی هستند که طول آن ها کمتر از سه سانتی متر است
  4. رشته های ناهمگون و قطعات عصایی و خمیری
  5. علاوه بر مواد ذکر شده اصلی از گلوتن، آرد سویا، آرد بادام زمینی، اسید آسکوربیک و اسید لسیتین در تهیه رشته استفاده می شود.
    در روش سنتی تهیه رشته، ابتدا آرد با آب و نمک را مخلوط می کردند و خمیر حاصل از آن را با کمک وردنه پهن کرده و با کارد مخصوص آن را برش می دادند و رشته رشته می کردند و در آخر این رشته ها را در آفتاب پهن کرده و خشک می شدند.
    اما امروزه با پیشرفت دستگاه ها این محصولات را با انواع دستگاه های تولید رشته در اندازه ها و با طعم های گوناگون تهیه می کنند.
    تفاوت رشته آشی و پلویی در این است که رشته پلویی قبل از مصرف بو داده و تفت داده می شود ولی رشته آشی به صورت خام مصرف می شود.

کدام نوع از رشته پلویی برشته را انتخاب کنیم؟

کدام نوع از رشته پلویی برشته را انتخاب کنیم؟از انواع رشته پلویی برشته می توان رشته پلویی برشته اردبیل را نام برد که با برند های معتبر و کیفیت بالا در کارخانه های این شهر تولید و در تمام شهر های کشور عرضه می شود. از بهترین نوع رشته پلویی می توان به نوع بو داده و برشته آن اشاره کرد زیرا نیاز نیست که در منزل این کار انجام شود.

از ویژگی های انواع رشته ها موارد زیر است:

  • شکل ظاهری که رشته ها تا حد امکان باید صاف، یکدست و طول آن ها حداقل ۱۵ سانت و دارای لک و مواد خارجی نباشند
  • رنگ که رشته آش باید سفید مایل به کرم و رشته پلویی ها رنگ قهوه ای روشن داشته باشند
  • مزه و بو که رشته باید مزه و بوی مخصوص به خود را داشته و فاقد مزه و بوی ترشیدگی، کپک زدگی، ماندگی و سایر بوهای غیر طبیعی را ندهد.

شرکت های تولید کننده رشته پلویی برشته

شرکت های تولید کننده رشته پلویی برشته

تولید کننده رشته پلویی در کشور این محصول را با برندهای معتبر و مرغوب در بسته بندی های شیک عرضه می کند. شرکت های تولید کننده رشته پلویی برشته در بیشتر شهر های ایران فعالیت می کنندکه از انواع این شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گروه صنعتی زر ماکارون
  2. صنایع غذایی مهر آرا
  3. صنایع غذایی ترخینه
  4. فرآورده های غذایی یاران گناباد
  5. صنایع غذایی سمیه
  6. گروه صنعتی محرم و …
    تمامی این شرکت ها تلاش می کنند که با تولید بهتر و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، این محصول را به بهترین نحو به بازار و مشتری ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.