فوم اکلیلی دونه ای موجب زنده ماندن مدیر مدرسه شد

انواع فوم اکلیلی دونه ای برای درست کردن کاردستی بسیار و متنوع است. برای به دست آوردن کاردستی با کیفیت مطلوب با توجه به نیاز خود، انتخاب نوع مناسب فوم اکلیلی بسیار مهم است.

هر یک از آنها با ویژگی های مختلف مشخص می شود. به عنوان مثال، وزن، ساخت و پرداخت را پیدا می کنیم که انواعی مانند وزن، ضخامت، ظاهر یا دوام را تعیین می کند.

بنابراین ما قصد داریم انواع مختلف فوم اکلیلی را که می توانید برای کاردستی خود استفاده کنید، ارائه و به شما توضیح دهیم.

فوم اکلیلی روکش دار پرکاربردترین کاغذ در صنعت چاپ است. بنابراین می توان آن را به عنوان کاغذ چاپ استاندارد در نظر گرفت. به این دلیل که در حین ساخت تحت عملیات پوشش دهی با سطح شیمیایی قرار گرفته است به آن “پوشش داده شده” می گویند.

این برای بهبود سفیدی، درخشندگی و نفوذ ناپذیری آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، به فوم اجازه می دهد تا سطحی بسیار صاف و دلپذیر در لمس داشته باشد و به شما امکان می دهد تا از تأثیرگذاری عالی بهره مند شوید.

فوم اکلیلی بهترین نوع برای کاردستی است. این یک زیر خانواده از اوراق افست است اما بسیار کیفی تر است. از نظر سبکی، انعطاف پذیری، ظرافت، لمس دلپذیر و به دلیل اینکه تحت هیچ گونه عملیات سطحی قرار نگرفته است، متمایز است.

این به صفحات حجم می دهد و آنها را کمتر شفاف می کند. بنابراین می توان از خوانایی بیشتری در سطح متون بهره برد.اگر کاغذ از 50 درصد الیاف سلولز ساخته شده باشد، بازیافت شده در نظر گرفته می شود.

دومی از بازیابی کاغذهای باطله و مقوا حاصل می شود. این نوع کاغذ امروزه کیفیتی معادل کاغذ افست یا روکش شده بازیافت نشده دارد. در واقع، سفیدی و تولید مثل رنگ آنها می تواند مشابه کاغذهای معمولی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.