پتوی مناسب جلسه شیردهی نوزادان و جنس هر پتو مناسب با پوست نوزاد در ابعاد مختلف

اگر شما و کودکتان در طول یک جلسه شیردهی به خواب رفتید، به محض بیدار شدن از خواب، کودک را به گهواره با پتو بافتنی نوزاد یا حوض برگردانید.

قسمت بالای تخت و کنار تخت را از هرگونه موبایل، پنجره درمانی یا آثار هنری دور نگه دارید. این امکان وجود دارد که اشیاء روی کودک شما بیفتند، و وقتی کودک شما متحرک می شود، به طور بالقوه می تواند این اشیاء را به سمت خود بکشد یا در هم پیچیده شود.

مطمئناً هنوز هم می توانید مهد کودک زیبای رویاهای پتو سربازی خود را داشته باشید – قرار دادن تخت نوزاد فقط باید در طرح دکوراسیون در نظر گرفته شود.

همانطور که کودک شما شروع به بالا کشیدن و ایستادن می کند، به یاد داشته باشید که تشک تخت را پایین بیاورید. وسوسه بالا رفتن یا پریدن در ابتدا برای کودکان خردسالی که چیز بهتری نمی دانند بسیار قوی است!

پتو

در صورت فرار از تخت کودک، اتاق کودک خود را در برابر نوزاد نگه دارید. اولین باری که فرزند شما یاد می گیرد از گهواره خود بیرون بیاید، می تواند شوکه کننده باشد. با آماده شدن، لازم نیست نگران باشید که قبل از اینکه متوجه شوید از رختخواب بیرون آمده اند، از چیزی در محیط خود آسیب می بینند!

در حالی که پتو گلبافت دو نفره ها راحت و جذاب به نظر می رسند، اما در گهواره با نوزاد نیز می توانند خطرناک باشند. قبل از افزودن هر چیزی به فضای خواب فرزندتان، مهم است که در نظر بگیرید که آیا این مکان امن است یا خیر.

اگر نمی‌دانید که آیا کودکتان برای بالش یا پتو شب نما آماده است، توصیه‌های AAP را به خاطر بسپارید، میزان تحرک کودکتان را در نظر بگیرید و در نوبت بعدی با پزشکش صحبت کنید.

به عنوان فردی که فرزندتان را هر شب می‌خواباند، شما مطمئن می‌شوید که او امن است و باید با تصمیم شما در مورد استفاده از پتو احساس راحتی کند. تصمیم در نهایت با شماست!

  • منابع:
    1. ?When Can Baby Sleep with a Blanket
  • تبلیغات: 
    1. مشاوران ایزوگام در زمینه تخصصی
    2. جواهرات ظریفی که با هر لباسی ست می شوند
    3. یک سال بخور نون و تره، یک عمر بخور نون و کره
    4. کره شمالی توانسته به دانش تولید پالتو های نامرئی کننده برسند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.