استفاده از فشارسنج جیوه ای ژاپنی در تعمیرگاه برای تنظیم باد

فشارسنج جیوه ای ژاپنی به دلیل استفاده آسان که حداقل و حداکثر فشار را نشان می دهد باد خودکار توصیه شده برای مصارف خانگی برای همه قابل استفاده است.

هنگامی که کاف در جای خود قرار گرفت و شیر باز شد، باید چند دقیقه صبر کنید تا به نتیجه برسید، ضربان ها در هنگام باد شدن افزایش می یابند و با پایین آمدن سوزن فشار سنج کاهش می یابد، مهم است که ضربان وجود داشته باشد، در غیر این صورت ما باید کاف را عوض کند.

توصیه می کنیم فشار خون خود را به محض بیدار شدن در صبح اندازه گیری کنید و اندازه گیری را حداقل 10 دقیقه پس از اولین تلاش برای بار دوم تکرار کنید، این به شما امکان می دهد مقادیر واقعی و دقیق تری داشته باشید.

فشارسنج دستگاهی است که به شما امکان می دهد حداکثر فشار و حداقل فشار را اندازه گیری کنید، دو داده بسیار مهم برای به دست آوردن اطلاعات در مورد وضعیت قلب و عروق خونی.

مدل های مختلفی از فشارسنج دستی و الکترونیکی وجود دارد. اولی در زمینه پزشکی گسترده تر است، در حالی که دستگاه های الکترونیکی برای اندازه گیری فشار خون نیز روزانه در خانه استفاده می شود.

بیایید نگاهی به مدل های فشارسنج بیندازیم تا نحوه عملکرد آنها را درک کنیم و بهترین فشارسنج را برای نیازهای خود شناسایی کنیم.

فشارسنج دستی معمولاً در مطب ها یا بیمارستان ها برای اندازه گیری فشار خون استفاده می شود.

برای استفاده صحیح از آن، داشتن یک فونندوسکوپ نیز ضروری است که صفحه آن باید روی بازو قرار گیرد تا به صداهایی که از شریان بازویی می آید گوش دهد.

فشارسنج جیوه ای کلاسیک توسط یک ستون مدرج پشتیبانی می شود که فشار خون مختلف را نشان می دهد.

با این حال، در فشارسنج آنروئیدی مدرن‌تر، ستون جیوه با یک فشارسنج ساعت مانند جایگزین می‌شود، با سوزنی که بین سطوح مختلف فشار در نوسان است تا فشار صحیح را نشان دهد.

حال بیایید در عمل ببینیم که چگونه از فشارسنج دستی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.