استفاده از ورق گالوانیزه رنگی به جای کاغذ دیواری

فولاد سازه ای ورق گالوانیزه رنگی به دلیل مزایای بی شماری که ارائه می دهد، چندین دهه ماده انتخابی در بازار ساختمان بوده است.

در حالی که فولاد یک سیستم قاب بندی موثر و کارآمد را برای پوشش ساختمان ارائه می دهد، گالوانیزه گرم عناصر داخلی و خارجی یکی از روش های ارائه یک سیستم محافظت در برابر خوردگی بادوام و بدون نیاز به نگهداری برای نسل هاست.

گالوانیزه گرم دسته ای فرآیند فرو بردن فولاد ساخته شده در یک کتری حاوی روی مذاب است. در حالی که فولاد در کتری قرار دارد، آهن موجود در فولاد به صورت متالورژیکی با روی مذاب واکنش می دهد و یک پوشش آلیاژی با پیوند محکم ایجاد می کند و در نتیجه محافظت در برابر خوردگی فولاد را ایجاد می کند.

گالوانیزه گرم مداوم (محصولات ورق پیش گالوانیزه) و گالوانیزه گرم دسته ای اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند زیرا هر دو محصول “غوطه ور گرم” با ظاهر فلزی نرم خاکستری یا براق هستند، اما این دو از نظر ضخامت پوشش متفاوت هستند. طول عمر، و انواع محصولی که می توان با استفاده از هر فرآیند پوشش داد.

گالوانیزه گرم مداوم پوششی صاف و نسبتاً نازک ایجاد می کند و می تواند برای محصولاتی مانند ورق، لوله و لوله مشخص شود. این محصولات در خطوط تولید پیوسته تولید و گالوانیزه می‌شوند و سپس به محصولات نهایی (مانند سقف‌های موجدار و سایدینگ، کانال‌کشی و لوله‌های مخروطی) تبدیل می‌شوند.

گالوانیزه گرم دسته ای پس از ساخت با غوطه ور کردن محصولات فولادی (مانند تیرها، تیرها، صفحه، قاب ها و سایر مجموعه ها) در محلول های تمیز کننده و روی انجام می شود.پیوند متالورژیکی ایجاد شده در طول فرآیند گالوانیزه گرم مزایای زیادی را به همراه دارد.

فرآیند گالوانیزه نه تنها باعث ایجاد یک پوشش مانع مقاوم در برابر سایش می شود زیرا از فولاد زیرلایه سخت تر است، بلکه از فولاد به صورت کاتدی محافظت می کند.

این خاصیت حفاظتی کاتدی در مقایسه با بتن، چوب، سنگ یا فولادهای مقاوم در برابر خوردگی منحصر به فرد است، به این معنی که روی برای محافظت از فولاد پایه در معرض خوردگی فداکارانه خورده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.