بازسازی رسوب‌های جیوه در طول دوره‌های تاریخی

در سال‌های اخیر، متن تشکر  مطالعات زیادی برای بازسازی رسوب‌های جیوه جوی در طول دوره‌های تاریخی با استفاده از آرشیو طبیعی انجام شده است.

این مطالعات عمدتاً بر روی نیمکره شمالی متمرکز بود، در حالی که مطالعات در نیمکره جنوبی به شیلی محدود شد (Biester et al., 2002, 2003; Hermanns and Biester, 2013a, b; Daga et al., 2016; Guédron et al., 2019. ).برزیل (پیرز-رودریگز و همکاران، ۲۰۱۵؛ د لاسردا و همکاران، ۲۰۱۷)، و پرو از آمریکای جنوبی (کوک و همکاران، ۲۰۰۹؛ بیل و همکاران، ۲۰۱۴).

در نیمکره شمالی، لباس کردی دخترانه  کشورهای اروپایی، به نمایندگی از سوییس (Roos-Barraclough et al., 2002; Roos-Barraclough and Shotyk, 2003; Zaccone et al., 2008; Thevenon et al., 2011)، اسپانیا (Martínez-Cortizas) همکاران، ۱۹۹۹، ۲۰۱۲؛ گالگو و همکاران، ۲۰۱۳؛ سرانو و همکاران، ۲۰۱۳؛ کورلا و همکاران، ۲۰۱۷).

جیوه

دانمارک (Shotyk و همکاران، ۲۰۰۳)، گرینلند (Shotyk و همکاران، ۲۰۰۳؛ ژنگ، ۲۰۱۵؛ پرز-رودریگز و همکاران، ۲۰۱۷)، اسکاتلند (فارمر و همکاران، ۲۰۰۹؛ کوتنر و همکاران، ۲۰۱۴)، نروژ (Steinnes and Sjøbakk، ۲۰۰۵؛ Drevnick و همکاران، ۲۰۱۲) همکاران، ۲۰۰۴).

بیشتر از نظر رسوب جیوه مورد مطالعه قرار گرفتند، پس از آن آمریکای شمالی، به نمایندگی از کانادا (Givelet و همکاران، ۲۰۰۴؛ ساندرلند و همکاران، ۲۰۰۸؛ Zdanowicz و همکاران، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶؛ Wiklund و همکاران.

۲۰۱۷؛ کوروسی و همکاران طبع لیمو شیرین ، ۲۰۱۸؛ Štrok و همکاران، ۲۰۱۹)، و ایالات متحده (بنویت و همکاران، ۱۹۹۸؛ شوستر و همکاران، ۲۰۰۲؛ آرناسون و فلچر، ۲۰۰۳؛ کوناوی و همکاران، ۲۰۰۴؛ گری و همکاران، ۲۰۰۵؛ روز-باراکلو و همکاران، ۲۰۰۶؛ دونووان و همکاران، ۲۰۰۳، ؛ مگاریتیس و همکاران، ۲۰۱۴؛ کورز و همکاران، ۲۰۱۹).

  • منابع:
    1. Mercury Deposition, Climate Change and Anthropogenic Activities: A Review
  • تبلیغات: 
    1. کشف توت فرنگی های مدرن
    2. نگهداری بذرهای فلفل دلمه ای نارنجی پس از خشک شدن
    3. تعیین روابط بین اجزای محرک در لیمو
    4. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.