با چرم خورشید نگران آلزایمر نباشید

به منظور بهبود راحتی لمسی، خواص مکانیکی و ارزیابی دست منسوجات و روکش‌های فیبر مختلف مورد بررسی قرار گرفت. دست چرم خورشید یک ویژگی ضروری در انتخاب چرم و توسعه محصول است و برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان یک توجه خرید است.

سو و همکاران ۷ و هوانگ و همکاران ۸ از شبکه های عصبی مصنوعی برای اتصال اندازه گیری عینی و ذهنی دست چرمی استفاده کردند. رو و اوه دست ذهنی و ترجیح چرم مصنوعی را برای استفاده ارزیابی کردند.

سودا و همکاران ویژگی های راحتی، شیمیایی، مکانیکی و ساختاری چرم های طبیعی و مصنوعی مورد استفاده در پوشاک را مقایسه کرد.

فراوانی استفاده در یک محصول در حال افزایش است، با این حال، مطالعات کمی رابطه بین خواص مکانیکی و ترجیحات چرم های طبیعی و مصنوعی را از طریق همان روش ارزیابی مقایسه و تجزیه و تحلیل کردند.

به منظور تجزیه و تحلیل کامل نیازهای مصرف کنندگان با تقاضای فزاینده و ارائه محصولات متمایز، لازم است چرم های طبیعی و مصنوعی را به صورت یکسان ارزیابی کرد و ترجیحات را بر اساس خواص مکانیکی چرم به طور جامع تجزیه و تحلیل کرد.

محصولات چرمی مورد نیاز مصرف‌کنندگان را می‌توان با طبقه‌بندی چرم به انواع مشابه بر اساس خواص مکانیکی که بر اولویت‌ها تأثیر می‌گذارد و با تجزیه و تحلیل ویژگی‌های هر خوشه به طور مؤثر توسعه داد.

بنابراین، مطالعه حاضر به مقایسه خواص مکانیکی چرم‌های طبیعی و مصنوعی، بررسی رابطه با ترجیحات و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های خوشه‌ها با طبقه‌بندی چرم‌هایی با خواص مکانیکی مشابه پرداخت.در ارزیابی ذهنی، چرم‌ها در رنگ مشکی متحد شدند تا اثر رنگ را به حداقل برسانند.
مساحت چرم طبیعی مورد استفاده در آزمایش به لب به لب محدود شد. چرم طبیعی با چرم دانه ای مطابقت داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.