حوله تن پوش به تن برای درمان آکنه بسیار موثر است

چه بعد از حمام خود را در یک حوله حوله تن پوش به تن نرم و ضخیم بپیچید و چه از مجموعه حوله های رنگارنگ و روشن که به حمام خود کمک می کند، لذت می برید.

باید بتوانید حوله های حمامی عالی را انتخاب کنید. مجموعه ای از حوله های نرم و نرم تضمین می کند که حمام شما تجربه ای شبیه به اسپا را در خانه به شما ارائه می دهد.

محبوب ترین پارچه برای حوله های حمام ۱۰۰% پنبه است، زیرا پارچه ای بسیار جاذب است و به شما کمک می کند تا به سرعت خشک شوید. پنبه از چندین کشور نیمه گرمسیری، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و چین می آید.

مصر کشوری است که بهترین پنبه جهان را تولید می کند، اما آمریکای مرکزی و لاتین نیز پنبه های باکیفیت تولید می کنند. برخی از گران ترین پنبه ها از مصر و برزیل می آیند. با این حال، هنگام خرید حوله، لزوماً نوع پنبه مورد توجه اصلی قرار نمی گیرد.

گاهی اوقات، پنبه را می توان با پلی استر (تا ۱۰٪) مخلوط کرد تا از انقباض و آسیب ناشی از سایش جلوگیری شود، که حوله های با کیفیت پایین تری تولید می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی ها هنگام انتخاب حوله این است که هنگام برداشتن حوله ها چه حسی دارند. وقتی حوله‌های باکیفیت را لمس می‌کنید، با وزنی که متوجه می‌شوید، باید نرم و مخملی به نظر برسند.

حوله‌های با کیفیت پایین‌تر جذب کمتری دارند، شکل خود را از دست می‌دهند و با لمس آن‌ها احساس خراشیدگی می‌کنند. مراقب دوخت متراکم، انتهای دوتایی و حاشیه محکم باشید. حوله ها باید در گوشه های آن کاملاً مربع شکل در هنگام تا شدن باشند.

حوله های با کیفیت پایین پس از شستن مکرر شکل خود را از دست می دهند.حوله ها اغلب به عنوان پنبه یا مخمل توصیف می شوند. پنبه تری از طریق یک فرآیند بافندگی ایجاد می شود که الیاف را در دو طرف پارچه حلقه می کند. با مخمل، این حلقه ها برای ایجاد بافت صاف تر بریده می شوند.

آب تمایل به دانه‌بندی روی فیبر دارد و این تصور را ایجاد می‌کند که ساعت‌ها طول می‌کشد تا خشک شود. حوله های مخملی بیشتر برای اهداف تزئینی استفاده می شوند در حالی که حوله های پنبه ای به عنوان حوله برای استفاده روزانه محبوب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.