وجود خرمای بم در تبریز مرگ و میر را در آن شهر کم می کند

طبق گفته Healthline خوردن خرمای بم در تبریز ممکن است به عملکرد مغز کمک کند. در واقع، یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ در مورد اثرات میوه خرما بر بیماری های عصبی نشان می دهد که ترکیبات فنولی (آنتی اکسیدان) موجود در خرما نقش پیشگیرانه ای در برابر رادیکال های آزاد دارد و می تواند اثرات مفیدی در برابر بیماری های عصبی از جمله آلزایمر (شکل اصلی زوال عقل) داشته باشد.

پارکینسون، بیماری هانتینگتون و ALS. این مطالعه حیوانی نشان داد که خرما در کاهش فعالیت پروتئین‌های بتا آمیلوئید که پلاک‌هایی را در مغز تشکیل می‌دهند که منجر به مرگ سلول‌های مغز و آلزایمر می‌شود، مفید است.

به نظر می رسد یک اونس پیشگیری واقعاً در اینجا نتیجه می دهد زیرا هنوز هیچ درمانی برای این بیماری های جدی وجود ندارد.درمان عفونت های باکتریایی با آنتی بیوتیک ها می تواند بسیار جدی و پرهزینه باشد. به گفته Med Life، جایگزینی آنتی بیوتیک ها با محصولات طبیعی مانند شربت خرما به تسکین عفونت های میکروبی کمک می کند.

مطالعه منتشر شده در Science Daily فعالیت ضد باکتریایی را در برابر عفونت های استاف و E-coli نشان داد. از شربت خرما می توان برای مراقبت از زخم نیز استفاده کرد زیرا خواص درمانی مشابه عسل دارد.

به گفته Healthline، ترکیبات موجود در خرما در واقع می تواند زایمان طبیعی را تسهیل کند. اما شما باید آنها را در تمام دوران بارداری خود بخورید. خرما یک منبع انرژی سالم است، حاوی اسید فولیک است که می تواند به جلوگیری از نقص های مادرزادی کمک کند، آهن و ویتامین K را تامین می کند که به رشد استخوان های قوی کودک شما کمک می کند و سرشار از پتاسیم است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

همچنین یک داستان همسران قدیمی وجود دارد که خوردن خرما می تواند زایمان را تسهیل کند و حقیقتی در آن وجود دارد. یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ نشان داد که زنانی که به مدت ۴ هفته قبل از موعد مقرر روزانه ۶ خرما می‌خوردند.

زایمان کوتاه‌تری داشتند و ۹۶ درصد از افراد مورد آزمایش در مقایسه با زنانی که این کار را نکردند، زایمان خود به خودی داشتند. به نظر می رسد که خرما می تواند یک القای طبیعی باشد و زایمان را کوتاه تر کند. بنابراین، ادامه دهید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.