دفتر نقاشی دخترانه موجب فرار زندانی ها از زندان شد

این دفتر نقاشی دخترانه برای بچه هایی است که می خواهند یاد بگیرند که “همه چیزها” را بکشند، نه فقط حیوانات و شخصیت ها. صفحات نامرتب به بچه ها اجازه می دهد روی هر مرحله تمرکز کنند و طرح ها از بسیار ساده به پیچیده تر پیشرفت می کنند. همچنین، نحوه ترسیم گلهای مدرن برای کودکان توسط همین نویسنده را بررسی کنید.

مجموعه “How to Draw 101” دسته بندی های زیادی را پوشش می دهد و یک انتخاب قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کتاب های طراحی برای کودکان است.

در این یکی، بچه ها می توانند گام به گام کار کنند تا وسایل نقلیه مختلفی را بکشند، از کشتی های وایکینگ گرفته تا هواپیماها و ماشین های امروزی.

یادگیری تقسیم اشکال به اشکال بسیار مهارت مفیدی است و ما مطمئن هستیم که می توانید چند دانش آموز را تصور کنید که عاشق انتخاب های شیک و زیبا در این راهنمای آسان برای دنبال کردن هستند.

علاوه بر دستورالعمل‌های طراحی، ایده‌های زیادی برای اضافه کردن لمس‌های سرگرم‌کننده، پس‌زمینه و جزئیات صحنه وجود دارد.

(دیگر عناوین مجموعه «طراحی با اشکال ساده»، مانند چگونه یک پری دریایی و دیگر موجودات زیبا را بکشیم و چگونه یک اسم حیوان دست اموز و دیگر موجودات زیبا را بکشیم، برای بچه ها نیز جذاب خواهد بود.)این کتاب نقاشی عالی برای بچه ها برای به اشتراک گذاشتن در مورد هالووین است!

برای بچه‌هایی که از این سبک نقاشی کارتونی‌تر لذت می‌برند، این نویسنده کتاب‌های «چگونه نقاشی کنیم» دیگر نیز دارد، از دایناسورها تا پرندگان و غیره.

این یک منبع عالی برای بچه هایی است که آماده اند فراتر از ترسیم همه افراد به همان روش حرکت کنند! از تنوع در مدل مو گرفته تا شکل صورت گرفته تا بیان، این مثال‌ها به بچه‌ها تکنیک‌های جدید زیادی برای جعبه ابزار نقاشی‌شان می‌دهند. برای کار بر روی انتقال احساسات شخصیت ها زمانی که بچه ها نوشته های خودشان را به تصویر می کشند عالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.