راز شاد بودن سارقانی که بلوک سقفی سرقت می کردند کشف شد

بلوک های چوبی با یک شیار کم عمق در دو سوراخ و یک شیار عمیق تر در یک انتها ساخته می شوند. آنها فضا را برای اعضای بدنه پنجره فراهم می کنند و اغلب به طور خاص در پنجره های دوتایی استفاده می شوند.

یک بلوک ستونی معمولاً یک بلوک مربع با یک سوراخ است. اینها را می توان برای ایجاد ستون ها روی هم قرار داد و در داخل آن تقویت شد.

بلوک های تقسیم شده مانند بلوک سقفی لیکا به نظر می رسند، با این تفاوت که یک لبه دارای بافتی بسیار ناهموار و تقریباً ناهموار است که توده های داخلی بلوک را آشکار می کند.

این بلوک بسیار متخلخل است و بنابراین در برابر آسیب آب آسیب پذیر است، اما خطر هجوم موریانه کمتری نیز دارد و کمتر در معرض آتش سوزی است.

بلوک

یک بلوک تقسیم شده مانند تصویر بالا ممکن است در اندازه ۶ در ۸ در ۱۶ اینچ باشد.بلوک های پوزه ای از نظر کاربری و ساختار همانند بلوک های گوشه هستند، با این تفاوت که دارای لبه های گرد هستند (که دلیل نامگذاری آنها به همین دلیل است).

یک بلوک پوزه ای تک، مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است، ممکن است در اندازه ۶ در ۸ در ۱۶ اینچ باشد. یک بلوک با یک بینی دوبل در یک انتها در همان اندازه موجود است.

بلوک های جداکننده شبیه به بلوک های ستونی بتنی هستند با این تفاوت که بلندتر از عرضشان هستند. این بلوک‌های باریک اگر مستقیماً روی آن دیده شوند، تقریباً شبیه عینک‌های عریض به نظر می‌رسند.

انتخاب های شما در مورد بلوک های بتنی جامد به اندازه بلوک های توخالی متنوع نخواهد بود، اما همچنان انتخابی برای در نظر گرفتن خواهید داشت که می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود.

خاکستر بادی یک ماده ریز و پودری است که وقتی با آب مخلوط می شود، ماده ای شبیه سیمان پرتلند ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.