زنی البسه یکبار مصرف بیمارستانی را پوشید تا عکس بارداری بگیرد

یکی دیگر از انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی روپوش های کیمونو بدون بعد است. آنها برای بیمارانی که به عنوان مثال در یک مرکز پزشکی معاینه می شوند و مجبور می شوند در اطراف آن جابجا شوند بسیار راحت هستند.

آنها همچنین با موفقیت در اتاق های تشخیص اولتراسوند، اشعه ایکس یا MRI استفاده می شوند. چنین لباس مجلسی با کمک کراوات یا کمربند روی بدن ثابت می شود.

رنگ‌های بدون لک مانند سبز یا آبی آن‌ها را در طول استفاده قابل نمایش نگه می‌دارند. علاوه بر این، موسسات پزشکی اغلب از شنل های یکبار مصرف با کراوات در ناحیه یقه استفاده می کنند.


در عمل زنان و زایمان، علاوه بر پزشکان، زنان در حال زایمان اغلب لباس های یکبار مصرف می پوشند. برای این کار، پیراهن های طبی مخصوص با تعدادی کراوات در جلو وجود دارد.

روکش های کفش و جوراب های یکبار مصرف معروف را نیز باید به عناصر لباس یکبار مصرف نسبت داد. روکش کفش در حال حاضر به یک ویژگی جدایی ناپذیر در ورودی هر موسسه پزشکی تبدیل شده است و همچنین اغلب در موسسات کودکان، سالن های نمایشگاه و موزه ها استفاده می شود.

روکش های کفش از مواد پلیمری ساخته شده اند، بنابراین هزینه کمی دارند. جوراب های یکبار مصرف از مواد بافته شده ساخته می شوند و اغلب در اجاره اسکیت، سالن های ورزشی و سالن های بولینگ استفاده می شوند.

روند فعلی به سمت استفاده از لباس های محافظ یکبار مصرف است. لباس های یکبار مصرف از تاثیر عوامل منفی جلوگیری می کند، اما در عین حال کارمندان نگران ایمنی آن نیستند. علاوه بر این، استفاده از چنین محصولاتی اغلب مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.