ست لباس نوزادی بیمارستانی موجب مرگ مادر باردار در کربلا شد

این ست لباس نوزادی بیمارستانی مانند یک ولخرجی به نظر می رسد، اما با پنج تکه ارائه می شود تا به راحتی اولین لباس های کودک شما را بچینید.

والدین این اصول اولیه پنبه ارگانیک را دوست دارند، که بسیار نرم هستند و در الگوهای مدرن مانند این رنگین کمان ها هستند و با زنبورهای عسل، بول تریر بوستون، قیفی بستنی، و سایر موارد لذت می برند.

جعبه نوازش به خوبی بسته بندی شده است، بنابراین یک هدیه شیرین است.سر کودک منبع بزرگی برای انتقال گرما به کلاه است که می تواند به کودک کمک کند دما را بهتر تنظیم کند.

حتماً برای نوزادتان کلاه و جوراب بسته بندی کنید. ممکن است در بیمارستان سرد باشد، بنابراین باید کودک خود را گرم نگه دارید. اگر یک دختر بچه دارید، حتی ممکن است یک هدبند کمانی نرم بخواهید اینها برای عکس های نوزاد عالی هستند!

این برای لباس‌های ضروری نوزاد است، اما برخی از افراد دوست دارند لباس‌های مخصوص نوزادی که به خانه می‌آیند را نیز بسته بندی کنند. آنها تمایل دارند برای آوردن نوزاد به خانه کمی شیک تر باشند.

ممکن است بخواهید برخی از موارد زیر را در نظر بگیرید یا فقط می‌توانید یک لباس خانگی با کلاه همسان به تن کنید.

ممکن است بخواهید چند پیراهن و شلوار برای کودک امتحان کنید. هنگام انتخاب این لباس‌ها، به لباس‌های گشاد و نرم بسنده کنید، زیرا نمی‌خواهید با لباس‌های تنگ به پوست نرم کودک‌تان آسیب برسانید.

اگرچه این لباس‌ها شایان ستایش هستند، اما پوشیدن و درآوردن آن‌ها ممکن است سخت باشد و حتی ممکن است برای کودک ناراحت‌کننده باشد. برای جلوگیری از چنین مواردی، انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.