شخصی با پوشیدن لباس ضد ضربه آتش گرفت

بسیاری از بادبادک ها برای محافظت از خود در برابر تصادفات سخت، بادبادک زدن را با لباس ضد ضربه انتخاب می کنند. تصادف با سرعت زیاد می تواند منجر به صدمات ناخوشایندی شود.

این جلیقه های ضربه بادبادک تا حدی زیر مهار شما قرار می گیرند تا در حین گشت و گذار با بادبادک مانعی نشوند. آنها به خوبی در اطراف بدن شما قرار می گیرند و علاوه بر محافظت در برابر ضربه، به شما امکان شناور شدن در آب را نیز می دهند.

این کار گذاشتن روی کایت برد را نیز آسان تر می کند. جلیقه ضربه ای شبیه جلیقه نجات یا وسیله شناور نیست. شما نمی توانید آن اشتباه را انجام دهید. حتی اگر جلیقه ضربه ای شناوری دارد، به هیچ وجه به جلیقه نجات یا کمک شناور نزدیک نیست.

 

بادبادک بازان از جلیقه ضربه ای برای جذب ضربات استفاده می کنند. عمدتا روی دنده ها و سینه. آنها می توانند بزرگ باشند و برای این کار لازم نیست که یک بادبادک باز حرفه ای باشید.

فقط یک تخمین نادرست به عنوان مثال: سوراخ کردن یک موج شکسته با سرعت 40 کیلومتر در ساعت جالب نیست. مهم نیست که هنگام یک پرش ناخواسته در فرمان خطا کنید.

گاهی اوقات این بهترین بازدیدها هستند. با این حال، استفاده از جلیقه ضربه ای ضروری نیست. بنابراین تعداد کمی از بادبادک‌بازانی را می‌بینید که از جلیقه ضربه‌ای استفاده می‌کنند.

بسیاری از کایت سواران حرفه ای و نیمه حرفه ای در هنگام کایت سواری از جلیقه ضربه ای به صورت استاندارد استفاده می کنند. برخی فقط در صورتی که واقعاً در تمرینات و مسابقات به سراغ آن بروند.

برخی دیگر به طور استاندارد به پوشیدن جلیقه ضربه ای روی آورده اند. بنابراین در طول هر جلسه. به خصوص برای محافظت از دنده ها. اینطور نیست که کایت‌سرفینگ با جلیقه کایت‌سرف به این معنی باشد که می‌توانید ریسک‌های بیشتری کنید.

قطعا نه. با این حال، زمانی که همه چیز اشتباه می‌شود، از آن کمی محافظت و عایق اضافی برخوردار هستید که از شما محافظت می‌کند. همانطور که در مقدمه اشاره کردم، برای ترفندهای جدید تمرین می کنم.

جاه طلبی بازگشته است. به همین دلیل دوست دارم از جلیقه ضربه ای استفاده کنم. امیدوارم بتوانم با آن از آسیب دیدگی دنده جلوگیری کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.