فرش ابریشم قیطران موجب تصادف زوج در ماه عسل شد

فرش ابریشم قیطران مدرن ما شاهکارهای دستباف هنر فرش هستند. آنها خارق العاده، رنگارنگ هستند و از شادی و قدرت خالص برخوردارند. این فرش های زیبا دو وجه متفاوت دارند.

از یک جهت، رنگ‌ها رنگارنگ و روشن می‌درخشند، از سوی دیگر تفاوت‌های رنگی به خوبی تنظیم شده‌اند. این گواهی بر بهترین ابریشم و بالاترین کیفیت کار است.

ما انواع فرش های قدیمی و قدیمی شرقی را سریع و آسان خریداری می کنیم. فرش های آسیب دیده نیز مورد توجه ما هستند، زیرا بازسازی و شستن قطعات اصلی جذابیت خاص خود را دارد تا در طولانی مدت قابل استفاده باقی بمانند.

طرح خود را کامل کنید و با فرش های جذاب از سری هنر مدرن، حال و هوای مناسب را ایجاد کنید. این سری از فرش های طرح دار در 5 کیفیت با تنوع رنگ، شکل و اندازه تشکیل شده است.

اگر در بین 37 شکل استاندارد ما نتوانستید آنچه را که به دنبالش هستید بیابید، می توانید تنها در چند مرحله ساده شکل خود را طراحی کنید.

فرش های کاربردی و تزئینی در سری مدرن آرت از مواد نرم، بادوام و با مراقبت آسان ساخته شده اند و در عین حال به بهبود آکوستیک اتاق کمک می کنند.

تمام فرش‌های فلتکو فرش با پشتی منحصربه‌فرد ضد لغزش ما عرضه می‌شوند که فرش را در جای خود نگه می‌دارد و به لبه‌های فرش اجازه می‌دهد تا به خوبی پایان یابد.

در مجموعه ها، رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف غوطه ور شوید و فرشی را بسازید که طرح شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.