لامپ کم مصرف ال ای دی 40 وات در برابر سرما مقاوم است

LED ها همچنین با مصرف 90 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ کم مصرف ال ای دی 40 وات سنتی که در سال 2009 در انگلستان از بین رفتند، کارآمدترین گزینه هستند. در مقابل، CFL ها 60 تا 80 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند، در حالی که هالوژن ها 20 تا 30 درصد کمتر مصرف می کنند.

وقتی به این فکر می کنید که لامپ های خود را در کجا قرار دهید، توجه داشته باشید که LED ها در دمای پایین به خوبی کار می کنند، در حالی که CFL ها اینطور نیستند. لامپ های هالوژن در دماهای سرد نیز مشکل دارند.

لامپ‌های رشته‌ای «انرژی بالا» به سبک قدیمی از سال 2009 در بریتانیا فروخته نمی‌شوند، اما این لامپ‌ها آخرین لامپ‌هایی نیستند که به دلیل بازده انرژی نسبتاً ضعیفی که دارند، با مشکل مواجه می‌شوند.

در اکتبر 2021، دولت بریتانیا فروش لامپ های هالوژن را در تلاشی برای “کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و صرفه جویی در مصرف کنندگان در قبوض انرژی” ممنوع کرد.

دولت می‌گوید چراغ‌های فلورسنت «پر انرژی» (شامل چراغ‌های فلورسنت سنتی و لوله‌ای که معمولاً در ادارات یافت می‌شوند) از این روش پیروی خواهند کرد.

برنامه این است که حذف این چراغ ها از قفسه های خرده فروشی ها از سپتامبر 2023 آغاز شود، و اکنون طیف خوبی از جایگزین های نوار LED وجود دارد.

لامپ های فلورسنت فشرده (CFL) لامپ های کم مصرف هستند (اگرچه به اندازه LED ها کم نیستند)، بنابراین به نظر نمی رسد بخشی از ممنوعیت برنامه ریزی شده باشد.

با این حال، ما انتظار داریم که تولیدکنندگان بدون توجه به هرگونه ممنوعیت، تولید آنها را در سال های آینده متوقف کنند، زیرا تمرکز آنها به LED ها تغییر می کند. توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است LED ها را انتخاب کنید، زیرا آنها برای سال های آینده در اطراف خود باقی خواهند ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.