لباس ضد آب موتور سواری از امواج wifi جلوگیری می کند

اگر می‌خواهید بهترین محافظ لباس ضد آب موتور سواری را داشته باشید، بدیهی است که به یک روپوش اختصاصی و با طراحی خاص یا مجموعه‌ای از منسوجات تمام فصل نیاز دارید.

اما اگر برای نوع سواری شما خیلی دست و پا گیر هستند یا ضروری نیستند برای مثال یک انفجار کوتاه یکشنبه یا ورود سریع به شهر – تعداد زیادی کاپشن موتورسیکلت ضدآب دیگر وجود دارند که شیک تر و کاربردی تر هستند.

برای ژاکت های یکپارچه، باید به دنبال رتبه معمولی CE، از B تا AAA (به ترتیب از کمترین تا بالاترین) و برای زره های مورد تایید CE، سطح 1 و (بهتر) سطح 2 حداقل در آرنج ها و شانه ها و در حالت ایده آل، با محافظ پشت هم.

اگر به دنبال یک ژاکت ضد آب خالص هستید، انتظار ندارید هیچ یک از اینها را پیدا کنید، فقط یک لایه برای جلوگیری از ورود آب و جلوگیری از سرد شدن و خیس شدن شما.

اما چه چیزی در حال حاضر موجود است؟ هزینه آنها چقدر است؟ و برای پول خود چه چیزی به دست می آورید؟ در اینجا انتخاب فعلی ما از ژاکت های ضد آب موتور سیکلت است.

چند نفر از شما با قول ضدآب بودن یک ژاکت موتورسیکلت خریده اید که فقط در یک باران کوتاه گیر کرده و خیس شده اید؟

می دانم که در این مورد تنها نیستم.مشکل این است که درجات مختلفی از معنای کلمه “ضد آب” در صنعت پوشاک موتور سیکلت وجود دارد.

برخی از ژاکت ها می توانند در برابر دوش تابستانی مقاومت کنند، و برخی دیگر برای 8 ساعت در طوفان آماده هستند، با این حال تولید کنندگان هر دو را به عنوان “ضدآب” برچسب گذاری می کنند.

ترس نداشته باش؛ من شما را با برخی از بهترین کت های ضد آب موتورسیکلت موجود در حال حاضر پوشش داده ام، با تمام اطلاعاتی که برای تعیین میزان ضد آب بودن آنها نیاز دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.