لنت ترمز تویوتا لندکروز موجب افزایش سیگنال wifi شد

لنت ترمز تویوتا لندکروز اصلی کاملاً برای تویوتا لندکروز 2020 شما طراحی شده‌اند و بر اساس بالاترین استانداردها درست مانند لنت‌های ترمز اصلی که هنگام خروج از کارخانه روی خودروی شما نصب شده‌اند، ساخته شده‌اند.

استفاده از قطعات اصلی تولید شده تویوتا در خودروی شما بسیار مهم است. قطعات اصلی به ارائه حداکثر ایمنی و پایداری در مقایسه با سایر قطعات گران‌قیمت پس از فروش که متناسب با انواع مختلف وسایل نقلیه طراحی شده‌اند، کمک می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا برنامه‌ریزی خدمات آنلاین، امروز با نالی تویوتای رازول تماس بگیرید.مشکلات رایجی که هنگام نیاز به تعویض لنت های ترمز تویوتا لندکروز 2020 شما ایجاد می شود شامل صدای جیغ، جیغ، ساییدن یا جیرجیر هنگام ترمز زدن است.

همچنین ممکن است متوجه لرزش یا ضربان در پدال یا فرمان شوید. در برخی موارد، می‌توانید عطر سوزاننده‌ای را استشمام کنید که در نتیجه تماس فلز با سطح به هنگام لخت شدن لنت‌هایتان است.

اگر هر یک از این علائم هشداردهنده را مشاهده کردید، باید تویوتا لندکروز 2020 خود را سریعاً برای بررسی به آنجا ببرید. . به طور مداوم، باید از دفترچه راهنمای خودرو خود برای جزئیات بیشتر در مورد فواصل سرویس، توصیه‌ها و سایر نگرانی‌های ایمنی بپرسید.

مخلوط های مختلفی از مواد اصطکاکی از 25 ماده خام مختلف پایه و اساس بالاترین کیفیت، قابلیت اطمینان و ایمنی را تشکیل می دهند. تولید سری لنت ترمز با 2 تا 3 سال توسعه و مایل های آزمایشی بی شماری انجام می شود.

“تأییدات OE” توسط سازندگان خودرو گواهی بر تخصص متخصصان ما است.وظیفه اصلی لنت ترمز کند کردن یا توقف حرکت ماشین یا وسیله نقلیه است.

لنت ترمز بین روتور و کالیپر قرار دارد تا سطح اصطکاک فلز روی فلز را کاهش دهد. با گذشت زمان، لنت ها نیاز به تعویض دارند. اگر صدایی عمیق و کم شنیدید که شبیه ساییدن فلز یا غرغر می‌شود، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که نه تنها لنت‌های ترمز شما فرسوده شده‌اند، بلکه لنت‌های ترمز یا ورق‌های پشتی کفش‌ها نیز با دیسک‌ها تماس پیدا می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.