لواشک خانگی مانند مویز برای مغز مفید است

دستور العمل برای لواشک خانگی میوه ای اغلب در منابع دستور العمل های ارگانیک و بهداشتی یافت می شود.

این دستور العمل ها مستلزم استفاده از میوه های ارگانیک هستند و از گنجاندن مواد مصنوعی، ویتامین های افزوده شده یا شکر فرآوری شده اجتناب می کنند و آن را با عسل جایگزین می کنند.

در واقع، چرم های میوه ای که به صورت انبوه تولید می شوند، تنها حدود یک سوم پوره میوه و دو سوم مواد افزودنی و شیرین کننده هستند.

تولید کنندگان عمده مواد غذایی نزدیک به دو دهه است که در این کشور لواشک میوه درست می کنند.

این لواشک های میوه‌ای در مجموعه‌ای از طعم‌های گیج‌کننده (از جمله هندوانه) در دسترس هستند و ویتامین‌هایی به‌طور خاص به آن‌ها اضافه می‌شوند تا سالم‌تر شوند.

آنها بین کودکان بسیار محبوب هستند و با توجه به علایق آنها طراحی شده اند. این تولیدکنندگان طیفی از رنگ های روشن را برای این تنقلات میوه ای (از جمله رنگ های داغ و رنگ های نئونی که رنگ میوه های طبیعی نیستند) ایجاد کرده اند.

به جای بریدن لواشک به نوارهای ساده، برخی از تولیدکنندگان برای کمک به بازاریابی و فروش محصول، فیگورهای کارتونی را روی محصول برش می دهند.

بسته ها دارای شخصیت های برجسته کارتونی یا شخصیت های فیلم هستند که این محصول را برای کودکان جذاب تر می کند.

لواشک های میوه ای که به صورت انبوه تولید می شوند شامل سه ماده اولیه هستند: پوره میوه، یک افزودنی غذایی به نام مالتودکسترین و نوعی شیرین کننده.

در برخی از برندهای ملی، پوره میوه تنها حدود یک سوم محصول را تشکیل می دهد. دو ماده اصلی دیگر یعنی مالتودکسترین و شیرین کننده ها به اندازه پوره میوه مهم هستند.

مالتودکسترین یک نشاسته غذایی اصلاح شده است که به تعدادی از محصولات تولیدی اضافه می شود. پودری سفید رنگ است که به راحتی با هر ماده اولیه مخلوط می شود و در آب سرد محلول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.