لیمو درمانی برای سکته مغزی ایسکمیک و بیماری های دیگر

سکته مغزی ایسکمیک شایع ترین نوع سکته مغزی است. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک لخته خون جریان خون به مغز را مسدود کند.

یک مطالعه جمعیتی در سال ۲۰۱۹ نشان داد که مصرف طولانی مدت و منظم غذاهای حاوی فلاونوئید ممکن است به محافظت در برابر سرطان و بیماری های قلبی عروقی کمک کند. با این حال، این مطالعه نشان داد که افرادی که سیگار می‌کشیدند یا الکل زیاد مصرف می‌کردند، کمتر سود می‌برند.

برای جلوگیری از این مواجهه ها در این بررسی، قرار گرفتن در معرض جیوه از تأسیسات سوزاندن زغال‌سنگ، آمالگام‌های دندانی، مصرف ماهی، زباله‌سوزهای پزشکی یا واکسن‌های حاوی تیمروسال را حذف کردیم.

پتاسیم ممکن است به کاهش خطر سکته کمک کند. کدام غذاها حاوی پتاسیم هستند؟

۱) فشار خون

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان داد که زنان ژاپنی که به طور منظم پیاده روی می کردند و هر روز لیمو مصرف می کردند، فشار خون کمتری نسبت به زنانی داشتند که این کار را نمی کردند.

تحقیقات بیشتری برای شناسایی نقش لیمو در این بهبود و کشف اینکه آیا مصرف طبع لیمو شیرین می تواند به کاهش فشار خون کمک کند، نیاز است زیرا پیاده روی روزانه می تواند فشار خون را نیز کاهش دهد.

کدام غذاها می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند؟ در اینجا پیدا کنید.

لیمو

پوشیدن لباس کردی دخترانه یکی از رسوم بسیار زیبای اقوام کرد است. با توجه به اینکه لباس کردی زنانه از پارچه‌های متنوعی از جمله تور، حریر، ساتن، مخمل و دیگر پارچه‌های سنگ دوزی شده و نگین دار تهیه می‌شود، این لباس را می‌توان در موقعیت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی پوشید.

۲) پیشگیری از سرطان

لیمو و آب لیمو منبع عالی آنتی اکسیدان ویتامین C هستند.

آنتی اکسیدان ها ممکن است به جلوگیری از آسیب سلولی توسط رادیکال های آزاد که می تواند منجر به سرطان شود، کمک کند. با این حال، دقیقا مشخص نیست که چگونه آنتی اکسیدان ها می توانند به پیشگیری از سرطان کمک کنند.

کدام مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان هستند؟ در اینجا پیدا کنید.

۳) حفظ سلامت چهره

ویتامین C نقش حیاتی در تشکیل کلاژن، سیستم حمایتی پوست دارد.

شما می توانید با فرستادن یک متن تشکر در ارتباط با مقاله نویسندگان این مقاله را شادمان نمایید با تشکر.

  • منابع:
    1. ?How can lemons benefit your health
  • تبلیغات: 
    1. این ترفندها رو برای رسیدن به ثروت آفرینی بکار بگیرید
    2. رونمایی از کفش ورزشی که قابلیت پرش دارد!
    3. پنج گونه اهلی فلفل دلمه ای و نگهداری پس از برداشت
    4. پیرترین مورچه زنده دنیا کشف شد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.