مادربزرگی خاطرات خوردن عرق هل طوبی را برای نتیجه های خود تعریف کرد

به لطف آنتی اکسیدان ها، خواص ضد میکروبی، مواد معدنی و ویتامین های موجود در دانه هل، این عرق هل طوبی معمولا برای بهبود علائم اگزما، پسوریازیس، آکنه، تحریک و التهاب استفاده می شود.

این عرق هل را می توان به طور معمول مصرف کرد، یا حتی خنک شد و به صورت موضعی در این مناطق حساس برای تسکین سریع استفاده کرد.

این نه تنها التهاب را تسکین می دهد، بلکه رشد مجدد سلول های جدید را تحریک می کند و در برابر عتهیه عرق هل بسیار آسان است و غلاف هل به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس است. تنها چیزی که نیاز دارید دانه هل، آب، چای سیاه و شیر است.

اگر غلاف هل خشک می‌خرید، تا زمانی که آماده دم کردن چای نیستید، دانه‌ها را از غلاف خارج نکنید، زیرا طعم و قدرت خود را به سرعت از دست می‌دهند.

برای درست کردن عرق هل، غلاف ها را باز کرده و دانه ها را به صورت پودر خشن خرد کنید تا روغن ها و اجزای فعال آن آزاد شود.فونت ها و تحریکات در آینده محافظت می کند.

اگر از فشار خون بالا رنج می برید، چای هل ممکن است یک متحد جدید عالی در مبارزه شما برای سلامت قلب عالی باشد.

سطح بالای پتاسیم موجود در این گیاه محبوب، آن را برای فشار خون بالا بسیار موثر می کند، زیرا پتاسیم یک گشادکننده عروق است و می تواند فشار روی شریان ها و رگ های خونی شما را کاهش دهد، بنابراین خطر تصلب شرایین، حمله قلبی و سکته را کاهش می دهد.

بوی بد دهان یک مشکل برای بسیاری از افراد است که می تواند ناشی از باکتری های موجود در دهان و همچنین علائم سوء هاضمه در روده باشد.

دانه های هل را گاهی برای از بین بردن بوی بد دهان جویده می شود زیرا ممکن است خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی داشته باشد. بنابراین دانه های هل دم کرده در چای هل آن را به یک درمان طبیعی برای بوی بد دهان تبدیل می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.