مبلمان کلاسیک ایتالیایی موجب جذب قاچاقچیان شد

آیا آپارتمان جدید خود را مبله می کنید؟ اتاق نشیمن موجود خود را زیبا می کنید؟ مبل قدیمی خود را همسطح می کنید؟ مبل شما نقش مهمی در تنظیم حال و هوای اتاق نشیمن و ارتقای راحتی فضای خانواده شما دارد. هنگام تعیین مبلمان کلاسیک ایتالیایی مناسب برای خانه، مهم است که نیازها، ترجیحات طراحی و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

این عوامل بر نحوه انتخاب مواد، اندازه، پیکربندی و طراحی مناسب تأثیر می‌گذارند. آیا یک مبل مدرن و مینیمالیستی، یک کاناپه شیک و مدرن، یا انواع قدیمی تر را انتخاب می کنید؟ اما چه نوع مبل راحتی برای فضای زندگی شما مناسب است؟ آیا همه مبل ها یکسان نیستند؟

برای اینکه بتوانید انتخاب مبلمان خود را محدود کنید، در اینجا یک راهنمای سریع برای سبک مبل وجود دارد.

ممکن است با مبل بلند، معمولاً به شکل L یا منحنی که می تواند به بخش های مختلف جدا شود، آشنا باشید. به آن مبل مبل سکشنال می گویند. یک سکشنال از صندلی های چند تکه ۳ تا ۵ نفره تشکیل شده است که می توان آنها را به سبک های مختلف مرتب کرد و مجدداً مرتب کرد.

این مبل هم برای فضاهای بزرگ و هم برای خانه های کوچک ایده آل است زیرا به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا از طراحی اتاق شما پیروی کند.

یک مبل L شکل جادار و آرامش بخش است. به دلیل پیکربندی آنها، می توانید افراد بیشتری را در اتاق نشیمن خود بنشینید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید. این مبلمان مناسب برای خانواده برای صرفه جویی در فضا و تحریک مکالمات معنادار طراحی شده است.

در حالی که ما به موضوع صرفه جویی در فضا می پردازیم، صندلی عاشقانه برای اتاق های نشیمن کوچکی که نیاز به صندلی کمتری دارند ایده آل است. صندلی عاشقانه به عنوان مبل دونفره نیز شناخته می شود، زیرا به اندازه کافی جمع و جور است که برای دو نفر برای نشستن یا استراحت مناسب است. یک صندلی عاشقانه می تواند به عنوان یک قطعه برجسته برای فضاهای بزرگتر عمل کند و با یک مبل ۳ یا ۴ نفره جفت شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.