پسری دفتر نقاشی دسته دار خواهرش را سوزاند

دفتر نقاشی دسته دار و مجلات مظهر مدل تجربه بازتاب یادگیری هستند. صفحات مکان هایی برای ثبت، مستندسازی و انعکاس ایده ها، مشاهدات و سوالات هستند.

آنها که با زبان آموز سازگار هستند، اغلب از ترکیبی از طراحی، عکاسی، نوشتن، جداول و نمودارها برای گرفتن و کشف مفاهیم استفاده می کنند.

آنها از یادگیری میان رشته ای، ترکیب مهارت های مربوط به خواندن، نوشتن، ریاضی، علوم و هنر اغلب در یک ورودی پشتیبانی می کنند.آنها همچنین مکان های امنی برای تمرین مهارت ها هستند، بدون اینکه تحت فشار کسب نمره باشند.

با استقبال از فرآیند آشفته یادگیری و ایجاد ارتباط، صفحات ممکن است حاوی ایده های ناقص، سوالات به ظاهر جدا از هم باشند و پر از کلمات یا نقاشی هایی باشند که فقط توسط سازنده قابل درک است!

برخی از قدرت یک نوت بوک (یا مجله) مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن آن است. تنها چیزی که نیاز دارید کاغذ و چیزی برای نوشتن است.

اگر می‌خواهید حیله‌گر شوید، در بالا یک نسخه سریع و ساده DIY است که با کاغذ چاپگر، یک نوار لاستیکی یا رشته، یک چوب، و یک سوراخ پانچ ساخته شده است.

ایده‌های دیگر ممکن است سه حلقه حلقه‌ای، چاپگر یا کاغذ ضایعاتی باشد که با هم منگنه شده‌اند، یا هر یک از نوت‌بوک‌های زیادی که می‌توانید در یک دفتر یا فروشگاه لوازم آنلاین پیدا کنید.

برخی از راه‌های شروع ممکن است تشویق فرزندتان برای شروع با ایجاد فهرستی از سؤالات (به شکل تصویر یا متن) باشد. یا چیز جالبی که می بینند بکشند.

من و خواهرزاده ام با کشیدن پرندگان شروع کردیم. بعداً آنها را در یک راهنمای میدانی جستجو کردیم و اطلاعات شناسایی و اطلاعاتی را که فکر می کردیم جالب بود اضافه کردیم.

این هفته قرار است به عقب برگردیم و قسمت هایی از آناتومی آنها را برچسب گذاری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.