چگونه شکوفه های طبیعت می توانند معلمان ما باشند

از شمارش گلبرگ ها گل رز آبی گرفته تا ساخت سازه های قابل استقرار، شکوفه های طبیعت می توانند به معلمان کمک کنند تا موضوعات مختلفی را در کلاس درس کشف کنند.

سر آفتابگردان
بالاخره بهار آمد اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم. شکوفه های فصلی می تواند به کلاس شما در آموزش انواع دروس کمک کند. عکس: عالمی

ما از گل ها برای علامت گذاری انواع لحظه ها استفاده می کنیم – جشن، خاطره، عاشقانه (یا برای مشکوک ترها، اشاره ای به اینکه گل دهنده کار اشتباهی انجام داده است). اما در این زمان از سال، آنها بیش از هر چیز دلالت بر یک چیز دارند: این واقعیت که بهار آمده و زمستان بالاخره در راه است.

بنابراین، هنگامی که شکوفه ها پارچه کرپ شروع به شکستن در زمین می کنند، در اینجا چند راه برای استفاده از سیگنال طبیعت از روزهای گرمتر پیش رو برای کشف موضوعات مختلف با دانش آموزان ارائه شده است.

کارها را با این ویدیوی خاک رسی هوشمندانه شروع کنید، که اصول اولیه چگونگی تبدیل شدن یک دانه به گل را در مراحل ساده و آسان توضیح می دهد. سپس ببینید آیا دانش آموزان شما می توانند گل های رایج را با این کاربرگ از PrimaryLeap به درستی شناسایی کنند.

از آن‌ها می‌خواهد تا نام‌های شکوفه‌ها از جمله خشخاش، آفتابگردان و نرگس را برای تمرین زمان پخت لپه دست‌نویسی ردیابی کنند، قبل از اینکه به اعضای کلاس با انگشت سبز فرصتی بدهد تا دانش خود را در مورد انواع مختلف نشان دهند.

این فعالیت یافتن گل از Teachit Primary فرصت دیگری برای کلاس شما است تا دانش خود را در مورد انواع مختلف گل ها مانند گل همیشه بهار، گل بابونه، لاله و گل رز نشان دهد. سپس می‌توانید یادگیری را به یک سطح ارتقا دهید، از , که دانش اصطلاحات فنی مانند جوانه‌زنی، گرده‌افشانی و پراکندگی را تثبیت می‌کند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.